אולם מועצת עיריית ירושלים (צילום: טל הרדה)
אולם מועצת עיריית ירושלים (צילום: טל הרדה)

פרויקטור הקורונה בעיריית ירושלים: "חוסר אמון וחוסר משמעת יובילו אותנו לחורף קשה מאוד"

בוועדת הבריאות העירונית, שנערכה בתחילת החודש, התבטא פרויקטור הקורונה בעירייה שלום אייזנר נגד סגר הרמטי, והדגיש: "מה שנדרש זה שלושה דברים פשוטים - מסכות, ריחוק חברתי והיגיינה"

פורסם בתאריך: 23.9.20 08:10

הקולות בעיריית ירושלים נגד הסגר, בשל השלכותיו הכלכליות הקשות מתרחבים. בדיון שנערך בוועדת הבריאות העירונית בעיריית ירושלים ב-3.9, טרם התקבלה ההחלטה להטיל סגר נוסף, התבטא פרויקטור הקורונה בעירייה סא"ל במיל' שלום אייזנר נגד הסגר. בין השאר אמר אייזנר: "אני לא ישן בלילות האחרונים. יש פה שילוב מאוד מאוד מסוכן – חוסר אמון במדינה ובשלטון, שקנה את זה, לצערי הרב בצדק רב, שיוצר חוסר משמעת בכל הציבורים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


סא"ל במיל' שלום אייזנר (צילום: תומר אפלבאום)

פרויקטור הקורונה בירושלים – סא"ל במיל' שלום אייזנר (צילום: תומר אפלבאום)


‏אייזנר הדגיש בדיון כי אין משמעת להנחיות הקורונה בכלל הציבורים: "אתה הולך לרבנים, אומרים לך 'למה בלפור?' אתה הולך לבלפור אומרים לך 'למה בהר הבית מתפללים 30,000 איש?' כל אחד מתעסק בשני במקום בעצמו, אין משמעת בשום ציבור היום. בכל ציבור יש פחות ויש יותר, אני הולך במגזר החרדי, תלך לגור, תראה מה זה הקפדה, בית המדרש סגור כבר חצי שנה".

בהמשך התייחס אייזנר לשוק מחנה יהודה, ואמר :"אני הולך לשוק מחנה יהודה בערב, פאבים, אנשים מעבירים סיגריות מאחד לשני, את בקבוקי הבירה, חופי הים. בקיצור, חוסר אמון, חוסר משמעת, בשילוב של חגים, שיתנהלו לא כמו פסח, יכול להביא אותנו לחורף קשה מאוד. קשה מאוד, ובאמת באמת מה שנדרש זה שלושה דברים פשוטים – מסכות, ריחוק חברתי והיגיינה".

אייזנר ציין בדיון את חוסר האפקטיביות של סגר: "הסגרים לחצאים ולרבעים – ראינו את התוצאות שלהם. היא לא היתה חיובית, אבל יש הגבלות אחרות שיכול להיות שכן. אני חושב שלמשל שהגבלה של סגירת כל המסעדות והברים החל מ-19:00 בערב. מי שמסתובב בעיר ורואה מה קורה בכל הציבורים, במסעדות ובפאבים".


שלומי הלר (צילום: פרטי)

שלומי הלר (צילום: פרטי)




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משיח

    הפרוייקטור צודק ב- 100%.
    אבל משמעת זה לא הצד החזק של יושבי המזרח התיכון

  2. ט

    אולי בגור, במאה שערים ובחסידויות שם רשמית הולכים בלי מסיכות. ואנשים חולים מגיעים לבתי כנסת,

  3. הפרוייקטור אנטי ממלכתי

    בס״ד . תושבי ירושלים לא צריכים פרשנים כי יש כבר יותר מדי כאלה. מה שצריך זהמישהו שיזיז תהליכים עירוניים עם מנופים שיש לעירייה לשיפור המצב בירושלים . הדיבור נגד הממשלה והסגר פומבית הוא מעשה טיפשי ואנטי ממלכתי שתורם לאותו הלוך רוח עליו הוא מדבר. הפוסל במומו פוסל . הקיטורים שהם בסדר לעצמאים ובליינים בשיחת רחוב נשמעים רע מפרוייקטור עירוני . אבל אין מה לצפות מעירייה שלכל אורך המגיפה היתה בעמדה של התחכמות והכחשה . העיר הכי חולה בישראל . אם יהיה סגר מלא תשעה קבין אחריות על ירושלים . כתלמיד של אותו רב גלה ממלכתיות.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר