סלי מזון של עמותת שכן טוב, פליקס עמר ז"ל מקבל תעודת הוקרה מהעמותה (צילומים: יונתן לדרמן, עמותת שכן טוב)
סלי מזון של עמותת שכן טוב, פליקס עמר ז"ל מקבל תעודת הוקרה מהעמותה (צילומים: יונתן לדרמן, עמותת שכן טוב)

"איש של חסד, היה חשוב לו לתרום אוכל לנזקקים" – פרידה עצובה מפליקס עמר ז"ל

בעמותת שכן טוב בקטמון נפרדים מפליקס עמר ז"ל, בעל המכולת שפעלה למעלה מ-40 שנה בשכונה, שנפטר מקורונה בגיל 78: "פליקס היה איש חם ואבהי, הוא עדיין היה מאמין באנשים שהיו רושמים במכולת ובסוף החודש משלמים"

פורסם בתאריך: 13.10.20 11:56

תושבי שכונת קטמון עדיין לא מעכלים כי בעל המכולת האהוב בשכונה הלך לעולמו בגלל מחלת הקורונה. ביום שישי האחרון, כפי שפורסם ב"כל העיר", נפטר פליקס עמר ז"ל, בגיל 78. על יריעות הפלסטיק ודלת המכולת בשכונה עדיין תלויים עשרות ציורים של ילדי השכונה עם איחולי רפואה – עדות להערכה העצומה לה זכה מצד התושבים. עמר ז"ל היה איש של נתינה עם לב רחב, שסייע להמון נזקקים. במסגרת תרומתו הוא נרתם ליוזמה של עמותת "שכן טוב", שבין השאר מחלקת סלי מזון למשפחות נזקקות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"פליקס היה אדם אהוב ואיש חסד, היה חשוב לו לתרום אוכל לנזקקים", מספר בשיחה עם "כל העיר" יונתן לדרמן, אחראי לוגיסטיקה בעמותת שכן טוב בקטמון ותושב השכונה. "יש לי כמה מכולות בשכונה שאני אוסף מהן מזון, והמכולת של פליקס היתה אחת מהן. הוא היה משתף פעולה איתנו בצורה מלאה, הוא היה תולה את המודעה של העמותה במכולת, והיה משתתף בחלוקת המזון".

"פליקס היה איש חם ואבהי", מתאר לדרמן, "הוא עדיין היה מאמין באנשים שהיו רושמים במכולת ובסוף החודש משלמים. היה לו מינימרקט מאוד יפה ואסתטי, כמו סופר לאנשים שלא רצו או לא יכלו ללכת לרשתות הגדולות. והילדים שלו שמרו עליו כל כך, בגל הראשון של הקורונה הוא לא הגיע בכלל למכולת, אבל עכשיו, בגל השני הוא עדיין שמר על עצמו, אני לא יודע איך זה קרה לו ואיפה, הרבה ילדים בשכונה התפללו לשלומו".

לדרמן מספר כי הוא נפגש עם עמר ז"ל רק לפני שבועיים. "ראיתי אותו בחנות ביום שישי, הוא קפץ לזמן קצר, תמיד הייתי מחכה לתשומת לב שלו כי הוא היה איש שמברך כל הזמן. הוא התייחס לכל בן אדם כמו ליהלום, לכל ספק ולכל לקוח.הוא היה תמיד מתעניין בשלומי. אני אפילו לא קולט שאני מדבר עליו בלשון עבר. הייתי בהלוויה שלו ביום שישי האחרון, שהיתה מאוד קשה", מוסיף ומשתף לדרמן, "הוא פשוט הלך בתוך חמישה ימים, זה כואב כי פליקס באמת היה איש מדהים".

עמר ז"ל הותיר אחריו אישה, ילדים ונכדים. יהי זכרו ברוך.





תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. שכן מהשכונה

    ת.נ.צ.ב.ה. איש יקר ואהוב מלא אהבת חינם גומל חסדים עזר למאות משפחות למשפחתו אומר תנחמו מין השמיים ולא תראו דאבה עוד.היה לכם אבא סבא אדם יקר מאודמעורך ומכובד.שההייה מליץ יושר על כול עם ישראל.צדיק הסתלק לבת עולמו יחיד בדור

  2. שמעון

    כייף לי לקרוא עליו משום שאני זכיתי לקבור אותו במסגרת עבודתי כקברן בחברא קדישא המערבי. שיהיה מליץ טוב בעדנו ובעד כל ישראל. ת.נ.צ.ב.ה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר