עו"ד אלי מלכה, דני בונפיל (צילומים: ג'קי לוי, דוברות העירייה)
עו"ד אלי מלכה, דני בונפיל (צילומים: ג'קי לוי, דוברות העירייה)

החזית החדשה בעיריית ירושלים: היועמ"ש אלי מלכה נגד יו"ר המרחב בהסתדרות דני בונפיל, ולהפך

בהמשך למכתב החמור ששלח יו"ר מרחב ירושלים בהסתדרות דני בונפיל ליועץ המשפטי לעירייה עו"ד אלי מלכה - משיב מלכה במכתב חריף משלו, שבו הוא דורש התנצלות ומאיים בנקיטת צעדים משפטיים: "ניסיון רדיפה ופגיעה ביועץ המשפטי לעירייה"; מנגד, בונפיל משיב לו כי "דלתות בית המשפט פתוחות בפני כל"

פורסם בתאריך: 9.11.20 16:49

הסערה סביב ההתנגשות בין יו"ר מרחב ירושלים בהסתדרות דני בונפיל לבין היועץ המשפטי לעירייה עו"ד אלי מלכה לא נרגעת: בהמשך למכתב החמור ששלח בונפיל בשבוע שעבר, שבו עולות טענות להתנהלותו של מלכה כלפי עובדי אגף הלשכה המשפטית, השבוע שיגר היועמ"ש מכתב תגובה חריף, שבו הוא דורש התנצלות ומאיים בנקיטת צעדים משפטיים.

"לא בכל יום נתקלים אנו בהפקרות שלוחת רסן, הפצת דברי דיבה שקריים, אמירות שהן בגדר הולכת שולל מוחלטת ובתפוצה כזו", כך נכתב במכתב התגובה שנשלח על ידי עו"ד אמיר רוזנברג, מטעמו של היועמ"ש מלכה. "קל וחומר כאשר הדברים הללו נכתבים נגד עו"ד – היועץ משפטי של עירייה מר אלי מלכה. מכתב זה ריק מתוכן מהותי, וכל כולו הכפשה גסה ובוטה, בכוונת מכוון לפגוע ביועץ המשפטי לעירייה מר אלי מלכה".

כפי שפורסם ב"כל העיר" במכתב אשר עורר סערה, טען בונפיל בין היתר כי "האווירה בלשכה המשפטית קשה מאוד. עובדים מרגישים מושפלים, נעשים דברים ללא אישורי ואישור ההסתדרות".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

 


על כך משיב עו"ד רוזנברג, מטעמו של מלכה כי "האמירה לפיה האווירה בלשכה 'קשה מאוד' ועובדים 'מרגישים מושפלים', בהקשרו של היועץ המשפטי לעירייה מר אלי מלכה אף היא כוזבת, פרי של המצאה גמורה. במצגים אלה, ניסית ליצור רושם שלילי ופוגעני כלפי היועץ המשפטי לעירייה, מר אלי מלכה בידיעה ברורה כי מדובר בבדיות".

עוד צוין במכתב התשובה של מלכה לבונפיל, "את מכתבך, פרסמת, גם זאת בכוונת מכוון לפגוע, ברבים. זו אינה 'תלונה'. זהו ניסיון רדיפה ופגיעה ביועץ המשפטי לעירייה, מר אלי מלכה משיקולים לא ענייניים. במעשיך אלה, עשית שימוש פסול בתפקידך בהסתדרות, על מנת לאיים בהשבתה וב'צעדים ארגוניים' 'אם לא יתקיים בירור' בתלונה שלא הוגשה ושאתה אינך מוסמך להגישה".

"אשר על כן, נתבקשתי להודיעך", מודגש במכתב של מלכה לבונפיל, "כי ככל שלא יישלח על ידך מכתב התנצלות חד משמעי, תוך התחייבות לא לחזור שוב על אמירות לא נכונות, יינקטו נגדך כל הצעדים החוקיים העומדים לרשות היועץ המשפטי לעירייה".

מנגד, בונפיל, שיגר למלכה מכתב תגובה לדבריו, באמצעות עו"ד מוטי הרוש, שבו הוא דוחה את טענותיו של היועמ"ש לעירייה. "נראה כי מרשך סיגל לעצמו את הגישה לפיה 'ההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה' ומרשי דוחה שיטה זו בשתי ידיו", מציין עו"ד הרוש מטעמו של בונפיל.

עוד כותב עו"ד הרוש בתגובתו למלכה: "לא זו אף זו, מרשך נוהג באמצעות מכתבתך כמי שמתגורר בבית זכוכית ומשליך אבנים לכל עבר, ומוטב למרשך שישקיע מרצו בתיקון הדרוש תיקון, זאת במקום להעלות טענות שונות ומשונות, שכל מטרתן הינה להלך אימים על מרשי".

עו"ד הרוש, המייצג כאמור את דני בונפיל, צירף למכתב רשימת שמות של עובדי אגף היועמ"ש מהעבר ומהווה, אשר לטענתו סובלים מהתנכלותו של היועמ"ש ומסכם את תגובתו לדרישת ההתנצלות ששיגר מלכה: "בנסיבות אלה, אין לי אלא לדחות את דרישת מרשך וכפי שהנך יודע, דלתות בית המשפט פתוחות בפני כל, וככל שמרשך יבחר לנהל הליכי סרק בבית המשפט, ישא מרשך באחריות מלאה לתוצאותיהם".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת15"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר