עופר ברקוביץ', ניר ברקת (צילומים: שרון גבאי, אמיל סלמן)
עופר ברקוביץ', ניר ברקת (צילומים: שרון גבאי, אמיל סלמן)

עימות חזיתי בצמרת כיכר ספרא: ראש העיר נגד סגן ראש העיר ולהפך

ברקוביץ': "ראש העיר מתנהל בילדותיות; משחק בברוגזים". העירייה: "אנו מבינים שיש בסיעת התעוררות בחירות פנימיות קרבות המביאות את חבריה לצאת בהצהרות"

פורסם בתאריך: 5.7.17 11:54

דרמה בצמרת כיכר ספרא. ל"כל העיר" נודע כי ראש העיר ניר ברקת נמצא בנתק עם סגן ראש העיר עופר ברקוביץ' (התעוררות), מחזיק תיק התרבות, ובין השאר ביטל פגישה שהיתה אמורה להתקיים ביניהם השבוע.

הרקע לעימות – הצבעתו של ברקוביץ' נגד ההסכם לפיו חברת אריאל תנהל את הארנה לתקופה של 15 שנה. הסכם זה הובא להצבעה בשבוע שעבר בעירייה, וברקוביץ התנגד לעמדתו של ברקת שהיה בעד ההסכם. ברקוביץ' תוקף השבוע את ראש העיר וטוען כי "ברקת חושב שהוא בגנון. הוא ביטל איתי פגישה והוא הנחה חלק מהפקידים אצלו לבטל איתי פגישות. כל מיני דברים לא עניינים ולא מקצועיים ששייכים לגן ילדים".

 

עופר ברקוביץ', ניר ברקת (צילומים: שרון גבאי, מאיר אליפור)

עופר ברקוביץ', ניר ברקת (צילומים: שרון גבאי, אמיל סלמן)

 

לעניין ההצבעה מוסיף ברקוביץ' כי "ראש העיר היה יכול ללבן איתי את העניין, הוא היה יכול לנהל דיאלוג. אבל ראש העיר מתנהל בילדותיות, זו התנהלות לא עניינית שלא משרתת את העיר ירושלים. הוא משחק בברוגזים. ראש העיר לא נותן את תשומת הלב לציבור הציוני ולתנועה הציונית הגדולה ביותר – התעוררות. אולי ההתנהלות הזו קשורה לעובדה שהוא לא מרוכז אך ורק בירושלים, וזו בעיה קשה. אני מבחינתי ממשיך לעבוד כרגיל ובצורה עניינית".

 

כיכר ספרא

כיכר ספרא

 

מהעירייה נמסר: "שותפות בקואליציה דורשת משמעת פנימית, התנהלות בוגרת ואחראית ושיתופי פעולה גם בנושאים שיש בהם לעתים חילוקי דעות. אנו מבינים שיש בסיעת התעוררות בחירות פנימיות קרבות המביאות את חבריה לצאת בהצהרות. אנו קוראים לכולם לחזור ולשתף פעולה כפי שהיה בעבר, להתעלות מעל אינטרסים אישיים וסיעתיים, ולפעול בשותפות וקולגיאליות למען פיתוחה וחיזוקה של ירושלים".

 

***

בית הכרם עולה לגובה: אור ירוק לפינוי-בינוי ברחוב הארזים 

"כל מה שרציתי זה לעלות לארץ ולהתגייס לצה"ל"

"אני לא רואה את עצמי חיה ומגדלת את ילדיי במקום אחר" 

***

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר