אברהם אדרי זל, ניסים שטרית (צילום: מתור "רב הנסתר" באדיבות כאן 11)
אברהם אדרי זל, ניסים שטרית (צילום: מתור "רב הנסתר" באדיבות כאן 11)

חקירת הרצח וההיעלמות מלפני כ-30 שנה: מעצר החשודים שוב הוארך

בית משפט השלום נעתר פעם נוספת לבקשת משטרת ירושלים והאריך את מעצרם של חמשת החשודים במעורבות באירועים בשבעה ימים נוספים. הפרשה נחשפה בעקבות הסרט "רב הנסתר" של העיתונאי שני חזיזה אשר שודר בכאן 11

פורסם בתאריך: 28.10.21 18:22

חקירת רצח אברהם אדרי ז"ל והיעלמות ניסים שטרית מלפני למעלה מ-30 שנה: בהמשך לחקירה המתנהלת ביחידה המרכזית (ימ"ר) במחוז ירושלים, בית משפט השלום בעיר נעתר לפני שעה קלה לבקשת המשטרה והאריך את מעצרם של חמשת החשודים במעורבות באירועים בשבעה ימים נוספים, עד ליום רביעי הבא.

כזכור, אחרי כשלושה עשורים – התפוצצה הפרשה מחדש בעקבות שידור הסרט "רב הנסתר" של היוצרת והעיתונאית שני חזיזה בכאן 11, כאשר בסרט נקשרו האירועים למשמרת הצניעות של חסידות 'שובו בנים' של הרב המורשע אליעזר ברלנד.


לאחר שידור הסרט (פברואר 2020) ובעקבות דרישה של מאיר שטרית, אחיו של הנער ניסים שטרית שנעלם בשנת 1985, לקבל לידיו את חומרי החקירה, הפרשה נפתחה מחדש והוטל עליה צו איסור פרסום גורף, כולל את עצם קיומה של החקירה.

 

לפני כשבועיים וחצי, לאחר למעלה משנה וחצי, החקירה הפכה מסמויה לגלויה עם מעצרם של שלושה חשודים (שני גברים ואישה) במעורבות באירועים. בהמשך נעצרו חשודים נוספים, ביניהם בן של שר לשעבר – החשודים כולם, יש לציין, משתייכים או השתייכו בעבר לחסידות 'שובו בנים'.

"לבקשת צוות החקירה", כך נמסר ממשטרת ירושלים, "בשעות האחרונות הוארך בבית המשפט השלום בירושלים פעם נוספת מעצרם של חמשת החשודים במסגרת חקירת תיקי רצח והיעדרות בשבעה ימים נוספים, זאת עד ליום רביעי הקרוב".

כזכור, כפי שפורסם, בתיקי החקירה קיים צו איסור פרסום, לפיו חל איסור לחשוף את זהות החשודים וכל פרט מפרטי החקירה המוכמנים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר