אברהם אדרי זל, ניסים שטרית (צילום: מתור "רב הנסתר" באדיבות כאן 11)
אברהם אדרי זל, ניסים שטרית (צילום: מתור "רב הנסתר" באדיבות כאן 11)

היעלמות ניסים שטרית ורצח אברהם אדרי: שלושה חשודים נוספים נעצרו הלילה

התפתחות נוספת בפרשת הרצח וההיעלמות מלפני למעלה משלושה עשורים: בלשי ימ"ר ירושלים עצרו במהלך הלילה שלושה חשודים נוספים, שניים תושבי ירושלים והשלישי מחיפה, בחשד למעורבות ברצח ובהיעלמות. הפרשה התפוצצה בעקבות הסרט "רב הנסתר" של כאן 11 והיוצרת שני חזיזה

פורסם בתאריך: 19.10.21 08:40

האם ימ"ר ירושלים מתקרב לפענוח מקרה הרצח של אברהם אדרי ז"ל בשנת 1990 וההיעלמות של הנער ניסים שטרית בשנת 1986? הלילה, בין שני לשלישי, עצרו בלשי ימ"ר ירושלים שלושה חשודים נוספים במעורבות ברצח ובהיעלמות. שניים מהעצורים החדשים תושבי ירושלים והשלישי מחיפה.



כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", ביום ראשון התפוצצה הפרשה אשר נחקרה בחשאיות על ידי המשטרה מאז פברואר 2020, עם מעצרם של שלושה חשודים – 2 גברים ואישה – תושבי ירושלים אשר משתייכים או השתייכו בעבר לקהילת 'שובו בנים' של הרב אליעזר ברלנד. מעצרם של השלושה, כידוע, הוארך ביום ראשון לשבעה ימים על מנת לאפשר לחוקרי המשטרה למצות את החקירה.

כנראה שזה עזר, וכעת, כאמור נעצרו חשודים נוספים במערובות ברצח ובהיעלמות. "בהמשך למעצר שלושה חשודים שלשום", נמסר ממשטרת ירושלים, "בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים עצרו לפנות בוקר שלושה חשודים נוספים, בשנות ה-60 לחייהם (שניים תושבי העיר ירושלים ואחד תושב חיפה), זאת בחשד למעורבותם בתיקי רצח והיעדרות הנחקרים במשטרה מזה למעלה מ-30 שנים. לאחר מעצרם, השלושה הועברו לחקירה ביחידה המרכזית במחוז ירושלים. בהמשך היום, הם יובאו בפני בית המשפט. כמו כן ובהתאם להתפתחויות בחקירה, ייתכנו מעצרים נוספים".

יצוין כי על פרטי החשודים, כמו גם על פרסום פרטים מפרטי החקירה המוכמנים, חל צו איסור פרסום.

כידוע, כפי שפורסם גם ב"כל העיר", הפרשה התעוררה מחדש לאחר הקרנת הסרט "רב הנסתר" של היוצרת והעיתונאית שני חזיזה בכאן 11 בפברואר 2020. בסרט נחשפו פרטים חדשים על הפרשיות ובאחד המקרים גם ישנה אמירה מפורשת של אחד המעורבים כי הנער ניסים שטרית נרצח באותו היום שבו נעלם.
בשיחה שקיים "כל העיר" עם מאיר שטרית, אחיו של ניסים, הוא ביקש בסך הכל לסגור מעגל ולהביא את אחיו למנוחת עולמים: "עדיין לא ישבתי שבעה, עדיין לא אמרתי קדיש", אמר שטרית והוסיף: "אנחת הרווחה שלי לא תלויה במעצר או כתב אישום, אלא שיהיה קבר".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אזרח מודאג

    אכן הגיע העת שתעלומת היעלמות ניסים שטרית
    תיפתר . המפתח שניראה כפיתרון הטוב ביותר ,הינו מייק שנעלם וברח כניראה להולנד . חייבים להפעיל
    את האינטרפול והמערך המדיני והסכמי ההסגרה
    הבינלאומיים כדי לשים יד על מייק ,אחרת ספק
    אם יימצא הפיתרון המיוחל .

  2. שירה

    מוזר מאוד או שהפרשה עברה את חוק התיישנות או שידעו את זה קודם אז למה זה צץ כעת? רוצחים שרצחו לא מזמן בנתניה ובעוד ערים כלל לא נשמעו בתקשורת!… משטרה או מאפיה?…
    המסקנות ידועות מראש…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר