אברהם אדרי זל, ניסים שטרית (צילום: מתור "רב הנסתר" באדיבות כאן 11)
אברהם אדרי זל, ניסים שטרית (צילום: מתור "רב הנסתר" באדיבות כאן 11)

חקירת הרצח וההיעלמות מלפני כ-30 שנה: נעצרו שני חשודים נוספים

שני העצורים הנוספים, כמו העצורים האחרים בפרשה, השתייכו בעבר לקהילת 'שובו בנים' של הרב אליעזר ברלנד. על פי פרסומים שונים - בשבוע שעבר נחתם הסכם עד מדינה עם אחד החשודים. כזכור, הפרשה נחשפה בעקבות הסרט 'רב הנסתר' של העיתונאית שני חזיזה אשר שודר בכאן 11

פורסם בתאריך: 31.10.21 17:57

היום, ראשון (31.10), בוצעו שני מעצרים נוספים במסגרת פרשת רצח אברהם אדרי בשנת 1990 וההיעלמות של ניסים שטרית בשנת 1985. שני העצורים, תושבי ירושלים בשנות ה-60 וה-70, השתייכו בעבר לקהילת 'שובו בנים' של הרב אליעזר ברלנד.

המעצרים הללו, כזכור, מצטרפים למעצרים רבים אחרים שנעשו במהלך השבועיים האחרונים, מאז התפוצצה הפרשה. בנוסף לשני העצורים מהיום, ישנם חמישה חשודים במעורבות ברצח ובהיעלמות שנמצאים במעצר, לאחר שבית משפט השלום האריך בשבוע שעבר את מעצרם בחמישה ימים.


יש לציין כי בשבוע שעבר פורסם כי אחד מהחשודים חתם על הסכם עד מדינה, וככל הנראה בעקבות העדות שמסר לבלשי הימ"ר נעצרו היום שני החשודים הנוספים. כמו כן, יצוין כי הבוקר פורסם ב-YNET כי אחד העצורים הוא אחיו של נעדר צה"ל ואילו השני היה בכיר בקהילת 'שובו בנים'. השניים, יש לציין, עזבו את הקהילה לפני כעשור.

על שמם של החשודים חל צו איסור פרסום, כמו גם על פרטי החקירה המוכמנים.

כזכור, אחרי כשלושה עשורים – התפוצצה הפרשה מחדש בעקבות שידור הסרט "רב הנסתר" של היוצרת והעיתונאית שני חזיזה בכאן 11, כאשר בסרט נקשרו האירועים למשמרת הצניעות של חסידות 'שובו בנים'.

לאחר שידור הסרט (פברואר 2020) ובעקבות דרישה של מאיר שטרית, אחיו של הנער ניסים שטרית שנעלם בשנת 1985, לקבל לידיו את חומרי החקירה, הפרשה נפתחה מחדש והוטל עליה צו איסור פרסום גורף, כולל את עצם קיומה של החקירה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר