עמדת ההנצחה בכניסה למנהרות הכותל
עמדת ההנצחה בכניסה למנהרות הכותל

מחווה מרגשת: עמדת הנצחה לאליהו דוד קיי ז"ל בכניסה למנהרות הכותל

הקרן למורשת הכותל הציבה עמדת הנצחה לזכרו של אליהו קיי ז"ל, שנרצח בפיגוע הירי אתמול בעיר העתיקה, ועבד כמדריך בכותל. "האיר פנים לכל אדם, עשה מלאכתו קודש". הלוויתו תתקיים בשעה 11:00 בהר המנוחות בגבעת שאול

פורסם בתאריך: 22.11.21 10:57

הקרן למורשת הכותל המערבי הציבה עמדת הנצחה לזכרו של אליהו דוד קיי ז"ל, שנרצח בפיגוע הירי אתמול (ראשון) בעיר העתיקה, עת היה בדרכו לעבודתו כמדריך הסברה ברחבת הכותל המערבי. עמדת ההנצחה הוצבה בכניסה למנהרות הכותל, והיא כוללת את תמונותיו של קיי ז"ל עם כיתוב הקדשה לזכרו.

"הקרן למורשת הכותל המערבי ורב הכותל הרה"ג שמואל רבינוביץ כואבים ודומעים על הירצחו של עובד הקרן למורשת הכותל המערבי אליהו קיי הי"ד, על ידי רוצח שפל בדרכו לעבודתו בכותל המערבי", נכתב בהקדשה. "אליהו קיי ז"ל, עולה חדש מדרום אפריקה עבד כמדריך הסברה ברחבת הכותל המערבי והאיר פנים לכל אדם, עשה מלאכתו קודש. משתתפים בצערה העמוק של המשפחה".

כידוע, כפי שפורסם, הלוויתו של קיי ז"ל תתקיים הבוקר, שני, בשעה 11:00, בהר המנוחות בגבעת שאול.

קיי ז"ל עלה לארץ לפני מספר שנים והתנדב לשירות צבאי בצנחנים. מעמותת נצח יהודה שליוותה אותו נמסר אתמול: "עמותת 'נצח יהודה' וארגון בוגרי המסלולים החרדים בצה"ל 'דרך אחים', חברי ההנהלה, הרבנים והצוות מרכינים ראש בכאב ובצער גדול על הירצחו הבוקר של הקדוש אליהו קיי הי"ד בעת שהיה בדרכו לעבודתו בכותל המערבי, על ידי רוצח נתעב ושפל. אליהו ז"ל עלה ארצה מדרום אפריקה ושירת במסלול 'חץ'. צוות העמותה המלווה את החיילים המשרתים במסלולים החרדים בצה"ל זכה להכיר מקרוב את אליהו שהיה אהוב על חבריו ולאורך כל שירותו היווה סמל למופת של מסירות ואהבת הארץ. אנו שולחים את תנחומינו למשפחתו היקרה. יהי זכרו ברוך".

בתוך כך, מהמרכזים הרפואיים שערי צדק והדסה מעדכנים הבוקר על מצב הפצועים מהפיגוע אתמול.

משערי צדק נמסר: "לאחר שהרופאים במרכז הרפואי ייצבו את מצבו, הרב אהרון יהודה עבר במהלך הלילה מספר ניתוחים נוספים. הוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ ומצבו מוסיף להיות קשה אך יציב".

מהדסה נמסר: "זאבי קצנלבוגן בן ה-46, אשר נפצע אתמול מירי בפיגוע בעיר העתיקה ופונה אל יחידת הטראומה בהדסה עין כרם, מתאושש במחלקה האורתופדית בבית החולים כאשר משפחתו לצידו. מצבו הבוקר קל ויציב".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר