כפיר ניסים ז"ל (צילום: שחר ניסים - אחות של כפיר ז"ל)
כפיר ניסים ז"ל (צילום: שחר ניסים - אחות של כפיר ז"ל)

הותר לפרסום: כפיר ניסים, תושב גוננים, הוא האדם שנרצח בפסגת זאב

ניסים, בן 37 במותו, נדקר בשבת אחר הצהריים על ידי קטין בן 15. הוא יובא למנוחת עולמים מחר, יום שלישי, בהר המנוחות בגבעת שאול. מעצרו של הקטין הוארך עד יום חמישי

פורסם בתאריך: 2.10.23 16:36

עדכון אחרון: 2.10.23 18:37

הותר לפרסום: כפיר ניסים, בן 37 מרחוב אנטיגונוס בגוננים, הוא האדם שנרצח בשבת האחרונה בפסגת זאב. כידוע, כפי שפורסם ב"כל העיר", ניסים נדקר ברחוב שמואל תמיר כצנלסון בפסגת זאב ומותו נקבע מאוחר יותר בבית החולים הדסה הר הצופים.

מחקירת האירוע עולה כי ניסים היה בפסגת זאב עם שני אחים תושבי השכונה, אחד מהם מכר שלו ואילו השני הקטין שדקר. בשלב מסוים, מסיבות שעדיין לא התבררו למשטרה עד תום, דקר הקטין את ניסים וגרם למותו.

הלווייתו של ניסים ז"ל תתקיים מחר, יום שלישי (ג' חול המועד) בשעה 13:00 בבית ההספד הספרדי בהר המנוחות גבעת שאול.

האם חקירת הרצח שאירע בפסגת זאב ביום שבת נמצאת על סף סיום? מוקדם לקבוע סופית, אבל נראה שמשטרת ירושלים נמצאת בכיוון הנכון של פענוח המקרה עד תומו. היום, שני, הוארך שוב מעצרו של החשוד – קטין בן 15 מפסגת זאב – כשהפעם פסק בית משפט השלום כי הוא יישאר במעצר עד ליום חמישי הקרוב, 5.10.2023.

אתמול, כזכור, יממה לאחר אירוע הדקירה ברחוב שמואל תמיר, שחררה המשטרה את אחד מהחשודים שנעצרו שעות לאחר הרצח, אחיו של הקטין שעדיין עצור. במשטרה הסבירו את השחרור של האח בוגר ב"התאמה לממצאי החקירה".

האח הקטין, החשוד המרכזי ברצח, נותר במעצר כשאתמול אישר בית משפט השלום הארכת מעצר עד היום, ואילו היום, כאמור, הוא פסק שלושה ימי מעצר נוספים לטובת השלמות חקירה, מה שעשוי להעיד על כך שהמשטרה מצליחה לבסס ולהגיע לחקר האמת.

 

 

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", אירוע הדקירה החמור אירע אתמול, שבת, בסביבות השעה 17:00 ברחוב שמואל תמיר בפסגת זאב. באירוע נפצע באורך אנוש צעיר כבן 25, שמותו נקבע מאוחר יותר בבית החולים הדסה הר הצופים.

זמן קצר לאחר האירוע, עצרה המשטרה שני חשודים – שני אחים מפסגת זאב. במהלך הלילה בוצעו פעולות חקירה, וכפי שעלה מהדיווח של המשטרה – נראה שהאח הבוגר אינו קשור לרצח ועל כן הוא שוחרר, לעומת האח הקטין – שמעצרו הוארך.

ממשטרת ירושלים נמסר: "כבר בראשית החקירה המשטרתית התברר כי הרקע למעשה פלילי וחקירת המקרה הוטלה על היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב קדם. שני החשודים שנעצרו הועברו לחקירה במשטרה וחוקרי המשטרה ימשיכו לפעול לחקירת נסיבות המקרה עד למיצוי הדין עם המעורבים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר