איציק קלה, מודעת האבל של מעיין ז"ל (צילום: אורי אליהו)
איציק קלה, מודעת האבל של מעיין ז"ל (צילום: אורי אליהו)

"פרח שנקטף": האבל הכבד שנחת על איציק קלה ומשפחתו

אתמול, שני, הובאה מעיין קלה מועלם, בתו של הזמר הירושלמי הנערץ, למנוחת עולמים בבית העלמין האזורי בנס הרים, זאת לאחר מאבק ממושך עם מחלה. בת 36 בלבד במותה. "מעיין האהובה ז"ל היתה טובת לב, אוהבת אדם, צנועה, ענווה, ובעלת נתינה וחסד ללא תנאי", מסרה המשפחה

פורסם בתאריך: 24.10.23 09:33

המזל הרע שוב הגיע לפתח ביתו של הזמר איציק קלה. אתמול, שני, 23.10, הלכה לעולמה בתו – מעיין מועלם-קלה – זאת לאחר מאבק ממושך במחלה.

מעיין ז"ל עבדה באגף משפחות הנצחה ומורשת במשרד הביטחון כעובדת רווחה וקצינת תגמולים. הותירה אחריה הורים, בעל וילדים, אחיות ואחיינים. בת 36 וחצי בלבד במותה.

כידוע, רק לפני כשנתיים התאושש קלה ממאבק ממושך ועיקש שניהל בעצמו עם המחלה. אחרי ארבע שנים של קרב קשה – הוא החלים ולפני כשנתיים אף חזר להופיע על הבמות. אתמול, כאמור, נשבר הלב של המשפחה כולה – עם מותה של מעיין ז"ל בטרם עת. עוד קודם לכן, בשנת 2012, נפצעה רעייתו של קלה, ציונה, בפיגוע בכביש המנהרות. סלע שהושלך לעבר מכוניתה פגעה בה ופצע אותה בצורה קשה. רק לאחר שיקום ארוך היא חזרה לעצמה.

"בצער רב ובלב דואב וכואב אנו מודיעים על פטירתה בטרם עת של מעיין קלה מועלם זצ״ל, בתם של הזמר האהוב איציק וציונה קלה, שנפטרה בטרם עת לאחר התמודדות ארוכה ואמיצה עם המחלה", נמסר מטעם המשפחה. "מעיין האהובה ז"ל הייתה טובת לב, אוהבת אדם, צנועה, ענווה, ובעלת נתינה וחסד ללא תנאי. מעיין הותירה אחריה הורים, בעל וילדים, אחיות, אחיינים ובני משפחה וחברים רבים שכואבים את לכתה ואשר ליוו אותה בהמוניהם בדרכה האחרונה. יהי זכרך ברוך. נוחי על משכבך בשלום אהובה".

המפיק והיוצר שלומי סמוכה, חבר של המשפחה, ספד: "אני ללא מילים. אין לי כבר מה להגיד. איציק קלה אהוב ליבי חברי היקר, אני כל כך משתתף בצערך הכבד על המוות הטראגי של בתך מעיין קלה מועלם המדהימה. עד שקצת התאוששת ממחלה ארורה והחלטת לחזור לבמות וסגרנו הופעה שלך אצלנו. קיבלת מכה קשה ואיבדת את הבת היקרה שלך מעיין. אין מילים בפי. נשבר הלב. איציק וציונה אהוביי ליבי , הלב שלי יוצא אליכם".


מודעת אבל מעיין קלה מועלם


 

 



סיון כתבה בפייסבוק: "ברוך דיין האמת – מעיין ז"ל, פרח שנקטף, נשרף הלב. נוחי על משכבך בשלום".

הלהקה הכורדית גוננים ירושלים הביעו אף הם השתתפות בצער המשפחה. כך גם המועצה המקומית צור הדסה, שם התגוררה מעיין ז"ל. "מחבקים, מחזקים ומקווים שלא תדעו עוד צער", נכתב בהודעת המועצה.

בתנועה ליהדות כורדיסטן פרסמו על מותה של מעיין ז"ל וכתבו: "התנועה ליהדות כורדיסטן בישראל, נשיא העדה, ויושב ראש הארגון הארצי, מודיעים בצער רב על לכתה בטרם עת של, מעיין קלה מועלם ז"ל, בת איציק וציונה קלה. המקום ינחם אותכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים, ולא תוסיפו לדאבה עוד".

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר