המסעדה הלבנונית באבו גוש
המסעדה הלבנונית באבו גוש

המסעדת הלבנונית באבו גוש נסגרה לשבוע עקב העסקת שב"חים

שיפוצים? מפקד משטרת ירושלים ניצב יורם הלוי חתם בשבוע שעבר על צו סגירה מינהלי למשך שבוע למסעדה הלבנונית באבו גוש, על רקע העסקת שוהים בלתי חוקיים

פורסם בתאריך: 13.8.17 11:50

מפקד משטרת ירושלים ניצב יורם הלוי חתם בשבוע שעבר על צו סגירה מינהלי למשך שבוע למסעדה הלבנונית באבו גוש, על רקע העסקת שוהים בלתי חוקיים. שוטרי תחנת הראל הגיעו ביום חמישי שעבר למסעדה הלבנונית באבו גוש ומסרו לידי מנהל המקום צו סגירה מינהלי החתום על ידי מפקד המחוז המורה על סגירת המקום לאלתר למשך שבעה ימים, בשל תפיסת שוהים בלתי חוקיים, שהועסקו ולנו במקום בניגוד לחוק.


המסעדה הלבנונית באבו גוש

המסעדה הלבנונית באבו גוש, הבוקר


 

הבוקר, ראשון, המסעדה היתה סגורה אולם בחזית העסק נתלו שלטים: "המסעדה בשיפוצים".  במשטרת ירושלים מדגישים כי "השבוע ביצעו כוחות המשטרה בגזרת תחנת הראל פעילות מבצעית סמויה וגלויה באבו גוש כנגד עבירות העסקת והלנת שוהים בלתי חוקיים, במהלכם נתפסו שני שוהים בלתי חוקיים המועסקים ב'מסעדה הלבנונית' בניגוד לחוק. צעדים אלו הינם נדבך חשוב ומרכזי במאבקה הנחוש של המשטרה כנגד כניסת שב"חים, מלינים ומעסיקים וכן כנגד כל גורם המסייע להגעה ולשהות שב"חים בשטח מדינת ישראל".


 

המסעדה הלבנונית באבו גוש (צילום: פרטי)

המסעדה הלבנונית באבו גוש (צילום: פרטי)

 


במשטרה מוסיפים ואומרים כי "הענישה כנגד מסיעים, מלינים ומעסיקי שב"חים הוחמרה לאחרונה ומשטרת ישראל תבצע שימוש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת למנוע כניסה ושהיית שב"חים המהווים לא אחת פלטפורמה לביצוע עבירות פליליות ופח"ע".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר