מפעל אומריקס
מפעל אומריקס

הר החוצבים: מפעל אומריקס צפוי להיסגר בשנת 2018

החברה הביוטכנולוגית תיסגר במהלך השנה הבאה - פעילות המפעל תעבור למרכזים בנס ציונה ובתל השומר

פורסם בתאריך: 13.8.17 10:51

מפעל הביוטכנולוגיה לייצור חיסונים מצילי חיים אומריקס, ששייך לחברה הבינלאומית ג’ונסון אנד ג’ונסון, בהר חוצבים צפוי להיסגר במהלך השנה הבאה – 2018. פעילות המפעל תועבר למפעלים אחרים שברשות החברה אשר נמצאים בתל השומר ובנס ציונה. במפעל בהר חוצבים שהוקם ב־1995 מועסקים כ־80 עובדים. ל”כל העיר” נודע כי חלק מהעובדים לא ימשיכו לעבוד בחברה.

מפעל אומריקס

מפעל אומריקס

אחד העובדים, מספר השבוע ל”כל העיר” כי “לא כל העובדים ימשיכו לעבוד בחברה, יש הרבה עובדים שיצטרכו לחפש מקומות אחרים. למזלי אני יודע לעבוד בעוד הרבה תחומים אחרים ואני מקווה למצוא עבודה אחרת, אבל מה לגבי שאר העובדים? כרגע, לא בדיוק יודעים מי נשאר ומי לא”.

מפעל אומריקס

מפעל אומריקס

מאומריקס נמסר: ”כחלק מהאסטרטגיה הבינלאומית העדכנית של ג’ונסון אנד ג’ונסון למיקוד בעולם הביוכירורגיה כפי שהוכרזה כבר בינואר 2016, ובמטרה לספק מוצרים חדשניים ללקוחותינו, אנחנו יכולים לאשר כי במהלך שנת 2018 נסיים את פעילותנו במפעל החברה בירושלים. כמו כן נציין כי מפעלי החברה בתל השומר ובנס ציונה ימשיכו את פעילותם לייצור מוצרים ביוכירורגיים לטובת הביקוש ההולך וגובר למוצרים שנשלחים מישראל לרחבי העולם. בשלב זה, אנו פועלים על מנת להבטיח שהעובדים שמסיימים את תפקידם במהלך השנה הבאה יקבלו יחס מכבד ותמיכה משמעותית במסגרת תקופת זו. ביוכירורגיה תמשיך להיות פלטפורמה חשובה עבורנו, כחלק מפיתוח מכשור רפואי בג’ונסון אנד ג’ונסון, ואנו מחויבים להמשיך ולספק מוצרים חדשניים ומרכזיים בעולם הרפואה”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר