רוני וייסברג (מימין) וסיגי כהן (צילום: דניאל זיו)
מימין - רוני וייסברג וסיגי כהן (צילום: דניאל זיו)

המחווה בצור הדסה לבן היישוב החטוף בעזה

ביום שישי הקרוב היישוב צור הדסה מתאחד עם שרשרת אנושית של מאות תלמידים שיישאו תפילה לשחרור החטופים והחטופות בעזה, בהם תושב היישוב אליה כהן

פורסם בתאריך: 20.5.24 18:10

יוזמה מרגשת של רוני וייסברג בת ה-11: ביום שישי הקרוב, 24.5, בשעה 9:30 בבוקר, יתקיים אירוע מרגש וייחודי בצור הדסה, בו ישתתפו מאות תלמידי כיתות ד’-ו’ מארבעה בתי ספר שונים בישוב במחווה ובקריאה לשחרורם של החטופים והחטופות בעזה. התלמידים, מכלל המגזרים ביישוב, ייצרו שרשרת אנושית ארוכה המסמלת אחדות ותקווה.

האירוע יתקיים לאורך שדרות הרי יהודה – ציר מרכזי בישוב, וישלב תפילה משותפת לשלום החטופים ובפרט לשחרורו של אליה כהן, בן הישוב שנחטף ממסיבת הטבע נובה בקיבוץ רעים בשבת השחורה של ה-7/10.

יוזמת הרעיון היא רוני וייסברג, תלמידת כיתה ו’ בבית ספר לביא וחברה במועצת התלמידים היישובית. וייסברג פנתה עם הרעיון לרכזת החברתית של בית הספר, עמליה ירס, ויחד עם חברי מועצת התלמידים גבשו את התוכנית. לאחר שנפגשו עם ראש המועצה תומר מוסקוביץ, ומנהל אגף החינוך אסף כהן – הם קיבלו את ברכתם לצאת לדרך עם הרעיון.

 

 

 

בתום האירוע יתכנסו התלמידים באולם הספורט לדברי סיכום של ראש המועצה, מנהל אגף החינוך ושל סיגי כהן, אימו של אליה כהן. כל זאת במטרה להדגיש את חשיבות האחדות והתמיכה ההדדית בזמנים קשים.

סיגי כהן, אמו של אליה כהן הנמצא בשבי החמאס: "אני מודה לעם ישראל ובפרט לקהילת צור הדסה המקסימה, לתושבים, מגדול ועד קטן על התמיכה, החיבוק, האיכפתיות וההזדהות וגם על היוזמות הרבות – הן כולן מחזקות ומחממות את הלב. אני קוראת לכולם להצטרף אלינו ולהתאחד בתפילה לשלום ולהחזרת החטופים כולם וביניהם אליה שלנו".


מימין - רוני וייסברג וסיגי כהן (צילום: דניאל זיו)

מימין – רוני וייסברג וסיגי כהן (צילום: דניאל זיו)


 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר