נערים (צילום אילוסטרציה: אלון רון)
(צילום אילוסטרציה: אלון רון)

מעשים מגונים בנערים במצוקה: בן 33 איתר אותם בקרבת בתי כנסת

במשך כשנתיים פעל הצעיר החשוד בדפוס פעולה, בו נהג לאתר נערים במצוקה בגילאי 14-13 בקרבת בתי כנסת, יצר עמם קשר ואינטראקציה התקרב אליהם, רכש את אמונם ובהמשך ביצע בהם מעשים מגונים

פורסם בתאריך: 31.8.17 11:12

"נחשפנו לעדויותיהם הלא פשוטות של נערים", מספרים במשטרה, "שגוללו בפנינו את שעל ליבם באשר לאדם אליו נקשרו ובטחו בו שיסייע להם ויכווין אותם".

צעיר, כבן 33, נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים במשך כשנתיים בנערים בגילאי 14-13. ראשיתה של החקירה הסמויה החלה לפני כשבועיים עם קבלת דיווח במשטרה מאב לנער, אודות גבר שלפי החשד מבצע מעשים מגונים בחברו הקטין של בנו. החוקרים פתחו בחקירה הסמויה שנמשכה כשבועיים, במהלכה איתרו את הקטין וקטינים נוספים בגילאי 14-13 וגבו עדויות רבות בליווי הוריהם וגורמי רווחה.



מעדויותיהם של הקטינים עלה כי החשוד במשך כשנתיים פעל בדפוס פעולה בו נהג לאתר נערים במצוקה שצריכים 'הכוונה', יצר עמם קשר ואינטראקציה בקרבת בתי כנסת, התקרב אליהם ורכש את אמונם. לאחר שעשה כן, נהג להיפגש עמם לבד במספר מקרים ובמקומות שונים בשעות החשכה, שם לפי החשד ביצע בהם מעשים מגונים. עם התקדמות החקירה אותרה זהותו של החשוד, גבר כבן 33 תושב ישוב הסמוך לירושלים והוא נעצר לפני כשבוע עם מעבר החקירה לשלב הגלוי.


(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE.jpg)

(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE.jpg)


מאסר בפועל לשוטר סיור שביצע מעשה מגונה באישה

בית המשפט העליון: אלעד ורון לא ייכנס לכלא עד לסוף הערעור

הרכבת הקלה, הקו הירוק: תקציב ראשוני של 60 מיליון שקלים 


בחיפוש שערכו השוטרים בביתו של החשוד נתפסו מכשירי מדיה שונים בהם ממצאים וראיות נוספים. החשוד הובא לחקירה בתחנת בית שמש בחשד לביצוע מעשים מגונים בקטינים, במהלכה נקשר למיוחס לו. מעצרו של החשוד הוארך, והיום יובא שוב בפני בית המשפט שם תבקש המשטרה להאריך מעצרו. החקירה נמשכת.

"פגיעה מינית וביצוע מעשים מגונים בקטינים הינם בין העבירות החמורות והקשות המטופלות ע"י משטרת ישראל", נמסר מהמשטרה. "החשוד, שניצל את קשריו ויחסיו עם הקטינים, ויצר בהם אמון שגרם להם לבטוח בו ובמעשיו, מהווים עבירה חמורה שבגינה נפתחה החקירה המאומצת של המשטרה שהובילה למעצר החשוד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר