חלק מהכסף המזומן (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

שיא החוצפה: החליף פרטים עקב תאונה וגנב אלפי שקלים

תושב העיר התלונן כי הפדיון היומי בסך 43 אלף שקלים של העסק שבבעלותו נגנב. החשוד אותר ונעצר והכסף הושב לבעליו

פורסם בתאריך: 1.9.17 11:07

בתחילת השבוע שעבר התקבלה במשטרת ירושלים תלונה של תושב העיר, אשר טען כי לאחר תאונת דרכים בין הרכב שלו לבין מונית באחד מכבישי העיר, נגנב תיקו. המתלונן טען כי האירוע התרחש במהלך החלפת הפרטים עם נהג המונית. האחרון, כך על פי החשד, הכניס את ידו אל רכבו של המתלונן – וגנב ממנו תיק שהיה מונח על הכיסא, ובו כ־43 אלף שקלים.

 


גניבת כסף מזומן (צילום: דוברות המשטרה)

חוקרי המשטרה עם הנהג וחלק מהכסף (צילום: דוברות המשטרה)



 

הגניבה אירעה במהלך דין ודברים שהתנהל בין שני הנהגים, והמתלונן כלל לא הבחין במעשיו של נהג המונית. רק כשחזר לרכב נוכח לגלות להפתעתו כי התיק נעלם. הוא פנה מיד למשטרה, שם מסר עדות ונתן פרטים מזהים על המונית ועל נהגה החשוד. המתלונן הוסיף כי הכסף שהיה בתיק הוא הפדיון היומי של העסק הפרטי שבבעלותו.

חוקרי תחנת לב הבירה פתחו בחקירה סמויה ונרחבת, שבמהלכה נאספו ממצאים וראיות תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. לאחר ניתוח כלל הממצאים ובתום מהלכי החקירה, אותרה המונית ובעקבות זאת גם החשוד במעשים – אדם כבן 70 תושב דרום העיר. בלשי המשטרה הגיעו לביתו של החשוד, ובחיפוש שערכו בבית נתפס סכום הכסף הגנוב, כ־43 אלף שקלים במזומן. החשוד הובא לחקירה ובמהלכה נקשר למיוחס לו.


חלק מהכסף המזומן (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


מזעזע: מעשים מגונים בנערים במצוקה

הרכבת הקלה, הקו הירוק: תקציב ראשוני של 60 מיליון שקלים 

סוף טוב: הנעדרת מירי בן חיים אותרה בריאה


 

עם תום חקירתו של החשוד, זימנו החוקרים את המתלונן לקבל בחזרה את כספו. “השבת הכסף לבעליו מהווה עבורנו סיפוק גדול בעבודתנו היומיומית”, אומרים במשטרה, “שכל מטרתה היא להגיע לחקר האמת בזמן הקצר ביותר ובמקצועיות הרבה ביותר, על מנת למצות את הדין עם החשודים הפוגעים בביטחונם וברכושם של אזרחים שומרי חוק”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר