אשפה במרכז העיר (צילום: אופיר לנג)
אשפה במרכז העיר (צילום: אופיר לנג)

הסוף לאשפה בשכונות? חמישה מיליון שקלים למבצע ניקיון בעיר

בשבועות הקרובים יחל מבצע הניקיון במתחמים נבחרים ומרכזיים בשכונות השונות. כחלק מהתוכנית יוקצו 100 עובדי ניקיון חדשים שיפעלו בעיר

פורסם בתאריך: 6.9.17 09:17

בשורה משמחת לתושבי ירושלים: בשבועות הקרובים ייצא לפועל מבצע שדרוג, ניקיון ואחזקה במתחמים נבחרים ומרכזיים בשכונות, שיתקיימו במאמץ מוגבר של מינהל תפעול בעירייה ובתיאום עם המינהלים הקהילתיים. כך הודיע אמש ראש העיר ניר ברקת.

המבצע ייצא אל הפועל לאחר שהעירייה אישרה תוספת תקציבית של חמישה מיליון שקלים, שמצטרפים לתוכנית שדרוג ניקיון ואחזקה בעלות של 13 מיליון שקלים בכל שנה.

כחלק מהתוכנית יוקצו 100 עובדי ניקיון חדשים, 63 מתוכם עובדי טאטוא ידני בשכונות העיר. כמו כן יפעלו 12 צוותי ניקיון במסלולים חדשים לאיסוף אשפה ויבטיחו פינוי אשפה בתדירות של עד שש פעמים בשבוע.

"מדובר בתקציב המשמעותי ביותר שאושר בשנים האחרונות במטרה להביא באופן מיידי לשדרוג משמעותי בניקיונה ונראותה של ירושלים", נמסר מהעירייה. "המתחמים יבחרו על ידי קריטריונים שונים, בהם זיקת הציבור הרחב אליהם וברמת הנראות הנוכחית של השטח, בין היתר בשכונות קריית משה, קריית יובל, תלפיות, נווה יעקב ועוד".

עוד נמסר מהעירייה כי "בשלבי הביצוע יתקיימו שדרוגים ושיפוצים באמצעות פעולות אחזקה, סימון הכבישים והחניות, החלפת מעקות, החלפת תמרורים, גיזום ולסיום ניקיון המתחם. בנוסף לפרויקט הניקיון והשדרוג יבוצעו עבודות באופן שוטף לתחזוקת הגנים והשטחים הציבוריים בעיר, הבאות לידי ביטוי בתגבור ניקיון בשעות אחר הצהריים ובחגים בגנים, שתילת פרחים עונתיים לקראת החגים בכל הכיכרות והשלמת פחי אשפה במקומות בהם יש חוסר בפחים או קיימים פחים תקולים".

ניר ברקת (צילום: ארנון בוסאני)

ניר ברקת (צילום: ארנון בוסאני)

 

ראש העיר ברקת מוסיף: "הבטחנו כי בשנת ה־50 לאיחודה של ירושלים נוציא לפועל בזכות התקציבים שהשגנו תוכניות רבות שישנו את פניה של העיר ויעלו באופן מוחשי את איכות החיים בה. התוכנית שאושרה היום מוכיחה יותר מהכל שאנו עומדים במילה שלנו. שירותי הניקיון והאחזקה הינם נדבך חשוב באיכות חייהם של התושבים בעיר, ואני בטוח כי הפעלתה של התכנית תתרום רבות הן לאיכות החיים והן לשיפור פני העיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר