תחנת הרכבת במלחה (צילום: ארנון בוסאני)
תחנת הרכבת במלחה (צילום: ארנון בוסאני)

כעס בקרב נוסעי הרכבת מירושלים לתל אביב: עצירה בבית שמש

הנוסעים בקו ירושלים-תל אביב-הרצליה ייאלצו לעשות עצירה ולהחליף רכבת בבית שמש

פורסם בתאריך: 19.9.17 10:56

נוסעים זועמים על השינויים שחלו השבוע בתנועת רכבת ישראל בקו ירושלים-תל אביב-הרצליה. "תנועת הרכבות בקו הרצליה- ת"א-ירושלים תפותל בשל אילוצים תפעוליים", כך נכתב באתר רכבת ישראל. "הרכבות תגענה לתחנת בית שמש. בתחנת בית שמש ניתן להחליף רכבות לתחנת היעד. שימו לב! זמן ההמתנה להחלפת רכבת לירושלים מלחה /ת"א ממושך".

קלוד מרמור, תושב העיר, נוסע ותיק במשך 10 השנים האחרונות בקו, מספר: "אני עולה כל יום בתחנת מלחה, והיום אני נוסע עד בית שמש ושם מבצע החלפה של רכבת אחרת עד לירושלים. זה מוסיף זמן לנסיעה הארוכה ממילא. בנוסף, הקדימו את שעת יציאת הרכבת הראשונה, כך שמי שגר בשכונה רחוקה בעיר וצריך אוטובוס לרכבת לא יכול להספיק כי האוטובוסים מתחילים זמן קצר לפני יציאת הרכבת. אין תיאום עם האוטובוסים".

 

 

מרמור מוסיף ומספר כי "ביום שלישי הרכבת שיצאה מירושלים איחרה והרכבת בבית שמש לא חיכתה לה ואנשים נאלצו לחכות שעה. ובחזור של היום עדיין מתוכנן שכל מי שחוזר אחרי הצהריים ימתין שעה בבית שמש. זמן הנסיעה הפך להיות שעתיים וחצי מתל אביב ירושלים".

כידוע, באפריל 2018 צפוי להיפתח קו הרכבת המהיר מירושלים לתל אביב, כאשר זמן הנסיעה המתוכנן בין שתי הערים עומד על כחצי שעה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר