תאונה בתלפיות, בת 20 נפגעה קשה מאוד
דרך חברון

צומת הבנקים: מיניבוס פגע בצעירה בת 20 שפונתה במצב קשה

הצעירה חצתה את הכביש ברחוב דרך חברון ונפגעה ממיניבוס - צוות מד"א פינה אותה לבית החולים הדסה עין כרם

פורסם בתאריך: 26.9.17 09:49

צעירה כבת 20 נפגעה במצב קשה ממיניבוס שפגע בה הבוקר בצומת הבנקים – רחוב דרך חברון. ממ"דא נמסר כי "בשעה 8:19 התקבל דיווח על מיניבוס שפגע בהולכת רגל בצומת הבנקים בירושלים. נט"ן מד"א ירושלים פינה מהמקום בת 20 במצב קשה עם פציעה רב מערכתית , מורדמת ומונשמת להדסה עין כרם".  בעקבות התאונה נוצרו פקקים ועומסי תנועה כבדים מאוד באזור.
מהדסה נמסר כי "בת 20 מונשמת ומורדמת, היא הועברה ל-Ct לבדיקות הדמיה.מצבה מוגדר בינוני עד קשה, היא מונשמת ומורדמת ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגיה בהדסה, עם חבלת ראש".


בתחילת השבוע נפגעה ילדה כבת 11 מרכב בעת שחצתה את הכביש ברחוב הנרייטה סולד בקרית מנחם. הילדה אליקא חבויניצקי פונתה במצב בינוני לבית החולים הדסה עין כרם ולאחר טיפול במחלקת הטראומה של בית החולים היא שיחזרה ומסרה ל"כל העיר": "אוטובוס עצר והנהג סימן לי לעבור. חציתי בזהירות וגם הסתכלתי מעבר לאוטובוס כדי לראות שלא מגיעה מכונית", היא מתארת, "היה פנוי והמשכתי לעבור. ואז פגע בי האוטו והתעוררתי כאן בהדסה".

תאונה בתלפיות, בת 20 נפגעה קשה מאוד

זירת התאונה בצומת הבנקים – רחוב דרך חברון, הבוקר


 

מסקר שפורסם לאחרונה ב"כל העיר", שנערך על ידי אור ירוק, עולה כי 33 אחוז מתושבי ירושלים מצהירים כי אינם מרגישים בטוחים כלל, או מרגישים לא כל כך בטוחים, בעת שהם חוצים כביש בעיר. הסקר בא על רקע נתונים שאספה העמותה ולפיהם מתחילת שנת 2017 נהרגו בכבישי ישראל 77 הולכי רגל – מספר המהווה יותר מרבע מסך כל ההרוגים בתאונות דרכים השנה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר