אלעד מלכא (צילום: ארנון בוסאני)
אלעד מלכא (צילום: ארנון בוסאני)

פרסום ראשון: מספר 3 בהתעוררות אלעד מלכא הכריז על ריצה לכנסת מטעם הליכוד

מלכא, חבר מועצת העיר, יתמודד בפריימריז של הליכוד על משבצת הצעירים: "החלטתי אחרי התלבטות קשה ומעמיקה"

פורסם בתאריך: 10.1.19 10:23

פרסום ראשון: אלעד מלכא, מספר 3 בסיעת התעוררות, עוזב את מועצת עיריית ירושלים לטובת התמודדות בפריימריז של הליכוד לקראת הבחירות לכנסת שיתקיימו ב-9.4.19.

מלכא, בן 33, יתמודד על משבצת הצעירים בליכוד. יש לציין כי על פי החלטת ועדת חוקת הליכוד, מיקום משבצת הצעירים הוא 32 ברשימה. ביום ראשון תתקיים הצבעה על ההחלטה בקרב חברי מרכז הליכוד.



בשיחה עם "כל העיר" מסביר מלכא: "החלטתי להתמודד בפריימריז של הליכוד אחרי התלבטות קשה ומעמיקה. הניסיון והידע שצברתי בפעילות הציבורית הכריעו שהגיע הזמן לפעול ברמה הארצית. הצטרפתי לליכוד בשנת 2005, כחלק מהמאמץ למנוע את גירוש תושבי גוש קטיף וצפון השומרון. אני מאמין גדול בחירויות הפרט ובשוק חופשי, לאורם פעלתי בפעילותי הציבורית ולאורם אמשיך לפעול גם בזירה הארצית".

מלכא מוסיף ומציין כי "בירושלים התפתחתי ולמדתי כיצד לקיים פעילות ציבורית. אמשיך לעבוד ולפעול לטובת העיר. אני כמובן לא עוזב את התעוררות. בית ומשפחה לא עוזבים. זוהי תנועה שהיא מקור השראה לפעילות ציבורית".

יו"ר התעוררות עופר ברקוביץ, שבעצמו מחוזר על ידי לא מעט מפלגות לקראת הבחירות לכנסת, מברך את מלכא ואומר: "אלעד היה מעמודי התווך של התעוררות. לאחר תקופה ארוכה בת 7 שנים, שבה השקיע את כל מרצו ונשמתו בעיר, בהתנדבות מלאה, כמו יתר חברי התעוררות, אני רואה היגיון בהחלטה שלו לרוץ לרשימת ליכוד. תנועת הליכוד יכולה להרוויח אדם ישר וערכי, איש ציבור חכם וידען, בעל אומץ לב, ובעל יכולת לגשר בין ציבורים שונים. אני יודע שאלעד יפעל יחד איתנו בכל מקום שבו יהיה. אני מאחל לו הצלחה גדולה".


בדרך לכנסת? עופר ברקוביץ נפגש השבוע עם ח"כ לוי-אבקסיס וח"כ פולקמן


מלכא, נשוי לאב ושלושה ילדים, מוכר היטב בשורות הליכוד. הוא משמש כסגן יו"ר 'הליברלים בליכוד'. בין הישגיו הבולטים בפעילות הציבורית ניתן למנות את שבירת מונופול אגד בירושלים – קמפיין שהוביל מלכא, שבעקבותיו הוציא משרד התחבורה מכרז להפעלת 60 אחוז מקווי השירות בירושלים על ידי שני מפעילים חדשים.

בנוסף, מלכא, היה שותף לקידום פתיחת שוק הטלוויזיה לתחרות – חוק שקודם על ידי חברי הכנסת שרן השכל, יואב קיש ואיוב קרא, אשר הפחית את הרגולציה על ערוצים מסחריים חדשים; וגם לביטול חוק הספרים – קמפיין שהוביל מול שרת התרבות מירי רגב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר