אורי אנסבכר ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)
אורי אנסבכר ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

אורי אנסבכר בת ה-19 נרצחה בסמוך לעין יעל: "היא היתה נשמה קדושה"

אורי אנסבכר מהיישוב תקוע היא הצעירה שנרצחה אמש בסמוך לעין יעל. היא היתה בת שירות לאומי במרכז טיפולי לנוער בסמוך למקום הירצחה. הוריה: "היא היתה בעלת נפש רגישה ורצון לתיקון העולם בטוב"

פורסם בתאריך: 8.2.19 07:40

***עדכון – 12:00***

אורי אנסבכר מיישוב תקוע, היא הצעירה שנרצחה אתמול (חמישי) בסמוך לעין יעל. כך הותר בשעות הצהריים לפרסום. אנסבכר בת ה-19 התנדבה במסגרת שירות לאומי במרכז טיפול בנוער הנמצא בסמוך למקום הירצחה.

הלוויתה תתקיים היום, שישי, 8.2, בשעה 13:30 בבית העלמין בתקוע.

אורי ז"ל היא בתו של הרב גדי אנסבכר, איש חינוך מוכר ביישוב תקוע. הוריה מסרו מוקדם יותר היום: "היא היתה נשמה קדושה, שמבקשת משמעות. בעלת נפש רגישה לכל אדם ויצור, ורצון אינסופי לתיקון העולם".



כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", בשעות הערב אתמול (חמישי), צעירה כבת 19 נמצאה סמוך לאזור עין יעל כשעל גופה פצעי דקירה. גורמי הרפואה וההצלה שהוזעקו למקום ביצעו בה פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותה. חוקרי משטרת ירושלים נמצאים בזירה, כשבשלב זה נבדקים כיווני חקירה שונים. יש לציין כי עוד באותו הערב הוציאה משטרת ירושלים צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה וכל פרט שעלול לזהות את הנערה.

אורי אנסבכר ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

 



"היא היתה כל כך צעירה, זה לא הגיוני ולא הוגן. פשוט בלתי נתפס", כך מספרים בדמעות בשיחה עם "כל העיר" בני זוג שהכירו את הצעירה מהמרכז לטיפול נוער בסמוך לעין יעל. "היא היתה עדינת נפש, בחורה חביבה ונעימה, מלאה באהבה לזולת, פשוט כואב הלב. ליבנו יוצא אל המשפחה, שלא יידעו עוד צער. מהרגע ששמענו על האירוע הקשה והמצמרר הזה נהייה לנו רע. הילדים שלנו בוכים בלי הפסקה מאז שנודע להם. היא תמיד היתה שם בשבילנו, בשביל כל באי המרכז".

חשד לרצח בירושלים: גופתה של בת 19 נמצאה עם סימני אלימות קשים סמוך לאזור עין יעל

מפקד מחוז ירושלים הנכנס, ניצב דורון ידיד, הגיע אמש לזירה וקיים הערכת מצב, שבסיומה החליט להטיל את החקירה על היחידה המרכזית (ימ"ר) במחוז ירושלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר