אורי אנסבכר ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)
אורי אנסבכר ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

הותר לפרסום: נעצר ברמאללה החשוד ברצח אורי אנסבכר בת ה-19

בפעילות מבצעית משותפת של שב"כ, משטרה, ימ"מ ומג"ב - נעצר חשוד ברצח אורי אנסבכר ז"ל סמוך לעין יעל. החשוד הועבר לחקירת שב"כ. לפי החשד הרקע לרצח הוא לאומני

פורסם בתאריך: 9.2.19 09:24

הותר לפרסום: למעלה מיממה מאז שנמצאה גופתה של אורי אנסבכר ז"ל, בת ה-19, שנרצחה באכזריות סמוך לעין יעל, נעצר חשוד ברצח. החשוד – ערפאת ארפאעיה – נעצר בפעילות משותפת של שב"כ, צה"ל, מג"ב, ימ"מ ומשטרה. לפי החשד המניע לרצח הוא לאומני.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "הותר לפרסום – חקירת משותפת של משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי הובילה הלילה את כוחות הימ"מ – היחידה המשטרתית ללוחמה בטרור של משמר הגבול, כוחות שב"כ וכוחות צה"ל לפעילות מבצעית ברמאללה במסגרתה נעצר חשוד ברצח של אורי אנסבכר ז"ל בירושלים. מרגע מציאת גופתה של אורי אנסבכר בת ה-19 ז"ל באזור עין יעל בירושלים, פעל צוות חקירה משותף של משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי לאתר כל פיסת מידע, ממצא וראייה שיכולה להוביל לזהותו של החשוד ברצח".



במשטרת ירושלים מציינים כי "החקירה כאמור הובילה הלילה למבצע משותף של המשטרה, לוחמי הימ"מ, שירות הביטחון הכללי וצה"ל במהלכו נעצר החשוד ברמאללה. החשוד, תושב חברון הועבר לחקירת שב"כ".

על רקע המעצר הלילה, במשטרת ירושלים מדגישים כי "קיים צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה".



אתמול, שישי בצהריים, נערכה הלווייתה של אורי אנסבכר ז"ל בבית העלמין בתקוע. אורי ז"ל היא בתו של הרב גדי אנסבכר, איש חינוך מוכר ביישוב תקוע. הוריה מסרו אתמול: "היא היתה נשמה קדושה, שמבקשת משמעות. בעלת נפש רגישה לכל אדם ויצור, ורצון אינסופי לתיקון העולם".


הלוויתה של אורי אנסבכר ז"ל


כזכור, בשעות הערב של יום חמישי צעירה כבת 19 נמצאה סמוך לאזור עין יעל כשעל גופה פצעי דקירה. גורמי הרפואה וההצלה שהוזעקו למקום ביצעו בה פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותה. חקירה נפתחה ביחידה המרכזית (ימ"ר) במשטרת ירושלים.


אורי אנסבכר ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

אורי אנסבכר ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)


"היא היתה כל כך צעירה, זה לא הגיוני ולא הוגן. פשוט בלתי נתפס", כך סיפרו בדמעות בשיחה עם "כל העיר" בני זוג שהכירו את הצעירה מהמרכז לטיפול נוער בסמוך לעין יעל. "היא היתה עדינת נפש, בחורה חביבה ונעימה, מלאה באהבה לזולת, פשוט כואב הלב. ליבנו יוצא אל המשפחה, שלא יידעו עוד צער. מהרגע ששמענו על האירוע הקשה והמצמרר הזה נהייה לנו רע. הילדים שלנו בוכים בלי הפסקה מאז שנודע להם. היא תמיד היתה שם בשבילנו, בשביל כל באי המרכז".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר