איחוד הצלה (צילום אילוסטרציה: דוברות איחוד הצלה)
איחוד הצלה (צילום אילוסטרציה: דוברות איחוד הצלה)

בית וגן: פועלים נפצעו מקריסת פיגום בבניין

לפני זמן קצר, שני פועלים נפגעו מקריסת פיגום, תוך כדי יציקת מרפסת, במבנה ברחוב קדיש לוז. חובשים של איחוד הצלה העניקו להם טיפול רפואי ראשוני

פורסם בתאריך: 20.2.19 12:20

לפני שעה קלה, שכונת בית וגן בירושלים: שני פועלים נפצעו באורח בינוני וקל, כתוצאה מקריסת פיגום במבנה. העובדים פעלו ליציקת מרפסת בנבנה ברחוב קדיש לוז, אולם במהלך העבודה הפיגום קרס והם צנחו מגובה. השניים פונו על ידי חובשים של איחוד הצלה לטיפול רפואי.



נסיבות המקרה בבדיקה.

מאיחוד הצלה ירושלים נמסר: "פועל שנפצע באורח בינוני ופועל שנפצע באורח קל טופלו על ידי חובשים באיחוד הצלה סניף ירושלים, לאחר שפיגום קרס תוך כדי יציקת מרפסת במבנה ברחוב קדיש לוז בירושלים. נסיבות האירוע בבדיקה".

***



התאונות באתרי בנייה ברחבי הארץ כבר הפכו למכת מדינה. כזכור בשבוע שעבר נפל מוט ברזל מאתר בנייה ופגע בראשה של נערה בת 16 ברחוב דוד ילין במקור ברוך. הנערה, שנפצעה באורח בינוני עד קשה, טופלה על ידי חובשים של איחוד הצלה ופראמדיקים של מד"א. משטרת ירושלים הוזעקה למקום והחלה לבדוק את הנסיבות לאירוע. מהמשטרה אז נמסר: "שוטרים הוזעקו לרחוב דוד ילין בעקבות דיווח על מוט ברזל שככל הנראה נפל ופגע בראשה של נערה. כוחות משטרת ירושלים, בהם חוקרים ואנשי המז"פ נמצאים במקום ופתחו בחקירה. האירוע התרחש בתוך שטח בית הספר, ובמהלכו נפל מוט ברזל ככל הנראה מגובה מאתר בנייה סמוך ופגע בראשה. בשלב זה עיכבו חוקרי המשטרה מספר אנשים, בהם מנהל העבודה של אתר הבנייה".

כמו כן, לפני תשעה חודשים פועל בן 38 נהרג באתר בנייה בהר חוצבים בירושלים. הפועל נפל לבור, מגובה של שישה מטרים. צוותי רפואה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו. כבאים ואנשי היחידה לחילוצים מיוחדים של כבאות והצלה ירושלים, חילצו את גופת הפועל ממוטות הברזל. מפקד כבאות והצלה מחוז ירושלים טפסר בכיר משה סויסה, היה בזירת האירוע, ופיקד על כוחות החילוץ.

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר