ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

הפאניקה בבית הספר בעין כרם: האקדח של המאבטח נגנב, ההורים לא שלחו את הילדים ללימודים

המאבטח שכח את אקדחו האישי בשירותים של בית הספר החקלאי בעין כרם, לאחר שהבחין בחסרונו התברר כי האקדח נעלם; ההורים והתלמידים מבוהלים; ניידות משטרה הוצבו הבוקר מחוץ למוסד הלימודי

פורסם בתאריך: 11.3.19 10:42

בהלה בבית הספר החקלאי בעין כרם: ביום חמישי שעבר, מאבטח בית הספר שכח את אקדחו האישי בתא השירותים. לאחר שהבחין בחסרונו חזר המאבטח לתא השירותים, אולם האקדח נעלם. ההורים חששו הבוקר, שני, לשלוח את ילדיהם ללימודים: "בית הספר כמעט ריק", אומר ל"כל העיר" אחד ההורים, "אני חששתי לשלוח את הילד שלי לבית הספר, הוא נשאר בבית. עד שימצאו את האקדח ויבדקו מי גנב אותו. חייהם של הילדים שלנו הם לא הפקר".

משטרת ירושלים פתחה בחקירה – ניידות משטרה הוצבו מחוץ לשטח המוסד הלימודי. במשטרה מציינים ל"כל העיר" כי במסגרת החקירה נחקרו מספר חשודים, בהם חשוד ששוחרר על ידי בית המשפט.



בהודעה שהועברה אתמול בלילה בקבוצות הוואטסאפ של ההורים נכתב בשם הנהלת כפר הנוער של בית הספר החקלאי: "ברצוננו לשתף אתכם באירוע מורכב שעמו אנו מתמודדים. ביום חמישי נכנס אחד משומרי בית הספר לשירותים שבמשרדי הכפר, ובצאתו משם שכח את אקדחו האישי. לאחר שהבחין בחסרונו של האקדח, חזר לשירותים, אך האקדח כבר לא היה שם".



חלק מההורים המודאגים הפיצו בוואטסאפ הודעה שמבקשת מכל ההורים שלא לשלוח את התלמידים לבית הספר. "מבקשים מכולם לא לשלוח את הילדים", כך נכתב בקבוצת הוואטסאפ, "ביה"ס צריך להבין שחייהם אינו הפקר!"; "ובינתיים ביה"ס משתיק את הצוות ואת העניין וילדינו ממשיכים ללכת לספסל הלימודים באין יודעין כי חייהם בסכנה!".

בעקבות הבהלה שנרשמה בקרב ההורים שיגר מנהל בית הספר אסף שמר הודעה להורים: "הנהלת הכפר, בית הספר, והמועצה נמצאים בקשר הדוק עם המשטרה שמנהלת את האירוע. בית הספר יזכה בימים הקרובים לתגבור נוכחות ואבטחה בתיאום עם המשטרה, לרבות פיקוח הדוק וקשר עם מפקד תחנת מוריה, כבר ממחר (שני), לפני תחילת הלימודים. באופן אישי אני מודה לכםן על האיפוק ושיתוף הפעולה שלכםן".

ממשטרת ירושלים נמסר בתגובה: "עם קבלת הדיווח במשטרה, הגיעו למקום שוטרים ובהם חוקרים שפתחו בחקירה תוך ביצוע מגוון פעולות לרבות חיפושים אחר הנשק באמצעות כלבי משטרה. במסגרת החקירה שעודנה מתנהלת נחקרו מספר חשודים, בהם חשוד ששוחרר על ידי בית המשפט, ועל כן לא נוכל לפרט מעבר לכך בשלב זה. משטרת ישראל חוקרת את המקרה ביסודיות ובמקצועיות במטרה לאתר את הנשק ולהביא את החשוד לדין".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר