רחוב מקסיקו, מציאת מעטפה חשודה (צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים)
(צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים)

הדרמה בקרית מנחם: דיירים הסתגרו בבתיהם עקב מציאת מעטפה עם אבקה חשודה

צוותי ניטור של חומרים מסוכנים בכבאות והצלה הוזעקו לפני שעה קלה לרחוב מקסיקו בקרית מנחם בעקבות דיווח על מציאת מעטפה עם חומר אבקתי לא מזוהה; המשטרה סגרה את הרחוב והורתה לדיירים להסתגר בבתים

פורסם בתאריך: 1.4.19 15:23

דיירי רחוב מקסיקו בקרית מנחם בירושלים הסתגרו בבתיהם בשעה האחרונה, בהוראת המשטרה, בעקבות דיווח על מציאת מעטפה עם אבקה חשודה. צוותי ניטור חומ"ס (חומרים מסוכנים) של כבאות והצלה הוזעקו לרחוב והם טיפלו במעטפה בניסיון לברר מהו החומר החשוד. בינתיים, הדיירים התבקשו לסגור את החלונות ולהסתגר בדירות.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

מכבאות והצלה ירושלים נמסר: "שלושה צוותי כיבוי והצלה בסיוע יחידות הניטור והחומ"ס של כבאות והצלה לישראל תחנת ירושלים, הוזנקו לרחוב מקסיקו, בעקבות דיווח על מעטפה לא מזוהה שהגיעה לאזרח במקום, וכשפתח אותה, נשפך ממנה חומר אבקתי".

בכבאות מציינים כי "מהנדסי החומ"ס של כבאות והצלה לישראל תחנת ירושלים, אספו את החומר, אטמו את המעטפה והעבירו את החומר והמעטפה, לבדיקה במכון ייעודי. כמו כן, בסריקות עם גלאי ניטור חומ"ס מתקדמים, לא נמצאו ערכים המעידים על התפזרות חומר מסוכן לסביבה. בנוסף, חבלני משטרת ישראל, ביצעו בדיקה לשלילת הימצאות חומרי נפץ ולא נמצאו כאלו חומרים. לאור כל האמור לעיל, ובהתייעצות עם פיקוד כבאות והצלה ירושלים. משטרת ישראל פתחה את רחוב מקסיקו לתנועה והדיירים הורשו לחזור לשגרה מלאה".




רחוב מקסיקו, מציאת מעטפה חשודה (צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים)

רחוב מקסיקו (צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים)


"צוותי הניטור והחומ"ס של כבאות והצלה לישראל תחנת ירושלים, טיפלו במעטפה ובאבקה, וביצעו ניטור עם גלאים מתקדמים, בכדי לשלול הימצאות חומרים מסוכנים באוויר ובמקום", מספרים בכיבוי. "כמו כן, לבקשת מהנדסי החומ"ס של כבאות והצלה לישראל, הורתה המשטרה על סגירת הרחוב ועל הסתגרות הדיירים בבתיהם, עד לסיום הטיפול של כבאות והצלה בחומר החשוד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר