ניידת משטרה
ניידת משטרה

טירוף: נתפסו 4 חשודים שתכננו להקריב גדיים כקורבן פסח בהר הבית

קורבן הפסח, הלכה למעשה: החשודים, תושב היישוב עפרה כבן 40, קטין בן 17 ממרכז הארץ ו-2 עיתונאים, נתפסו בדרכם להר הבית, כשברכבם 2 גדיים. על פי חשד המשטרה, הם תכננו להעלות את הגדיים כקורבן במטרה ליצור פרובקציה ולהפר את הסדר הציבורי

פורסם בתאריך: 18.4.19 12:43

משטרת ירושלים תפסה 4 חשודים אשר תכננו לעלות קורבן פסח בהר הבית. המטרה, כך על פי חשד המשטרה, לעורר פרובוקציות ולהפר את הסדר הציבורי בהר הבית.

2 מהחשודים, גבר כבן 40 מהיישוב עפרה וקטין בן 17 ממרכז הארץ, נעצרו ונחקרו בגין עבירות של התעללות בבעלי חיים והתנהגות שעלולה להפר את הסדר הציבורי. 2 חשודים נוספים, שניהם עיתונאים, עוכבו לחקירה ושוחררו. במשטרה מציינים כי "השניים יזומנו לחקירה בהמשך".

במשטרה מספרים כי "הלילה, בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה על חשודים, שברשותם גדיים שהיו על פי החשד בדרכם להקריבם כקורבן פסח בתוך הר הבית וליצור פרובוקציה, נערכה המשטרה לאיתור הרכב החשוד. הרכב אותר מיד שהגיע לעיר העתיקה בסמוך לשער יפו, ובו 4 חשודים. במהלך חיפוש ברכב נמצאו בתא המטען 2 גדיים. מבירור ראשוני עלה כי ברכב ישנם 2 חשודים בגיר בשנות ה40 לחייו תושב עפרה וקטין בן 17 תושב מרכז הארץ שהביאו את הגדיים, ו-2 הנוסעים האחרים שהינם עיתונאים. כל יושבי הרכב עוכבו לחקירה וציודם נתפס במסגרת החקירה ואיסוף הראיות".



כאמור, 2 מהחשודים נעצרו ובמהלך היום הם יובאו לדיון הארכת מעצר בפני בית משפט השלום בירושלים. 2 העיתונאים שוחררו במהלך הלילה, כשבכוונת המשטרה לזמנם בהמשך לחקירה.

"משטרת ישראל לא תאפשר לאף גורם ולאף אדם וגורם להסית ולעורר פרובוקציות בכל דרך ובניגוד לדין בשטח הר הבית", מדגישים במשטרה. "המשטרה תפעל בנחישות כנגד כל חשוד וגורם שיפעל באופן מכוון על מנת לעורר פרובוקציה והתססה, בדגש על ימים אלו בימים אלו טרום חגי ניסן והפסחא".

תגובות

2 תגובות
2 תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר