ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

מאה שערים: חייל הותקף על ידי עשרות חרדים קיצוניים וחולץ על ידי המשטרה

לפני כשעה הוזעקו כוחות משטרה לשכונת מאה שערים בירושלים בעקבות דיווח על עשרות קיצוניים המתגודדים סביב חייל במדים שעבר במקום וקוראים לעברו קריאות גנאי. השוטרים חילצו את החייל מחוץ לשכונה

פורסם בתאריך: 24.4.19 16:09

שכונת מאה שערים בירושלים, לפני שעה קלה: עשרות חרדים קיצוניים התגודדו סביב חייל במדים שעבר במקום, וקראו לעברו קריאות גנאי. ההמון מנע מהחייל לצאת מהשכונה – כוחות משטרה הוזעקו למקום וחילץ את החייל מתוך ההמון.

במשטרת ירושלים מציינים כי "לפני כשעה הוזעקו השוטרים לשכונת מאה שערים בירושלים, בעקבות דיווח על כמה עשרות קיצוניים המתגודדים סביב חייל במדים שעבר במקום וקוראים לעברו קריאות. השוטרים שהגיעו פיזרו את אותם קיצוניים וסייעו לחייל לצאת מהאזור. אין נפגעים באירוע".



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

עוד נמסר מהמשטרה כי "משטרת ישראל תפעל בכל הכלים העומדים לרשותה על מנת לאתר את אלו הלוקחים חלק בתקיפתם המילולית או הפיזית של לובשי המדים ולהביאם לדין.

משה לורבר, מייסד ומנכ"ל עמותת "עורף לחייל הדתי": "כאשר הסתה כלפי חיילים הפכה לדבר שבשגרה מזה שנים ובפרט כלפי חיילים מהמגזר החרדי, החל בתליית בובות חיילים על חבלי תלייה, וממשיך בתקיפתם באלימות פיזית ומילולית בשכונות החרדיות וכל זה עובר כאילו לא אירע דבר, לצערי נמשיך לראות שהתופעה הזו רק תתרחב ותשתדרג".

לטענת לורבר, "פה ושם עוצרים ומשחררים ואין עונשים כבדים ואין מעשים ממשיים למיגור והפסקת ההסתה ותקיפת החיילים החרדים. אני קורא למפכ"ל ולרשויות האכיפה להתעורר ולחדש את ההרתעה בכל הנדרש".



בתוך כך, אתמול בערב, שלישי, נרשמה מהומה נוספת באזור – ברחוב יחזקאל התגודדו עשרות חרדים קיצוניים וחסמו את הכביש במחאה על חוק הגיוס. כוחות משטרה הגיעו למקום ופיזרו את המתפרעים, כמה נעצרו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. מושיקו

    מעניין מה אומר על זה "מר ביטחון של התחת שלי",בשביל להציל את עצמו הוא מרשה לליצמנים והדרעים להכות חיילים,איחס עליו ועל המדינה שבחרה בו.

  2. פאני זילברטרסט

    להכניס את החרידים התוקפים לכלא ולשחרר אותם רק אחרי החג.שיוכלו ח…נבלות!

  3. פאני זילברטרסט

    להכניס את החרידים התוקפים לכלא ולשחרר אותם רק אחרי החג.שיוכלו ח…נבלות! אתם לא מפרסמים את התגובה שלי.שקרנים!

  4. פוטין ו.

    תוקפים חייל, והמשטרה הרופסת שלנו, מפזרת את המיתפרעים במקום לפזר להם את העצמות.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר