דניאל נחמני (צילום: ארנון בוסאני)
דניאל נחמני (צילום: ארנון בוסאני)

21 שנה אחרי רצח נועה אייל ז"ל: המחוזי גזר מאסר עולם ועוד 16 שנים על דניאל נחמני

היום, שני, ניתן גזר הדין של דניאל נחמני, שהורשע לפני כ-4 חודשים ברצח נועה אייל ז"ל בשנת 1998. הפרקליטות דרשה עונש חמור וקיבלה את מבוקשה

פורסם בתאריך: 29.4.19 09:30

מאסר עולם ועוד 16 שנים בכלא: זהו העונש שגזר הבוקר, שני (29.4), בית המשפט המחוזי בירושלים על דניאל נחמני, שהורשע בחודש ינואר האחרון ברצח הנערה נועה אייל בחודש בחודש פברואר 1998.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר" לפני כחודש וחצי, פרקליטות מחוז ירושלים דרשה להחמיר בעונשו של נחמני. בשלב הטיעונים לעונש אמרו בפרקליטות כי מדובר ב"רצח חריג בחומרתו": הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לגזור על נחמני עונש של מאסר עולם בנוסף ל-16 שנים. בית המשפט, כאמור, קיבל את עמדת הפרקליטות והחמיר בעונשו של נחמני.

נועה אייל ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

נועה אייל ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

כזכור, רצח נועה אייל פוענח ב-2014 בעקבות שימוש בטכנולוגיה המאפשרת לאתר נאשמים באמצעות דגימות DNA של קרובי משפחה. נחמני נעצר לאחא שה-DNA של אביו עלה במאגר הארצי. בעקבות הגילוי המשטרה החלה לעקוב אחר נחמני, ודגימת DNA שלו נלקחה לאחר שירק סמוך למוסך שבו הוא עבד בתלפיות. לאחר שנמצאה התאמה בין ה-DNA שנמצא בזירה לבין הדנ"א של נחמני הוא נעצר.



לפני חודשיים, כזכור, הורשע נחמני בבית המשפט המחוזי בירושלים, ברצח נועה אייל ז"ל בירושלים לפני 21 שנים. הרכב השופטים יורם נועם, רבקה פרידמן-פלדמן ומשה בר-עם זיכה את נחמני מעבירת אונס, אך הרשיע אותו במעשה סדום. נחמני נעצר 16 שנים אחרי הרצח, וזאת כאמור בעקבות טכנולוגיה חדשה, שמאפשרת איתור נאשמים על ידי בדיקות DNA של קרובי משפחה.

גופתה של אייל, בת ה-17, נמצאה ביער רמות בפברואר 1998. נחמני, בן ה-41, נעצר רק ב-2014, והואשם באונס, מעשה סדום ורצח. לפי כתב האישום שהוגש בנובמבר 2014 נחמני הגיע עם רכבו לתחנת האוטובוס בכיכר הדוידקה, שבה עמדה אייל ז"ל, והציע לה טרמפ לביתה ברמות. אייל בהתחלה היססה אך לבסוף הסכימה ונכנסה לרכבו. במהלך הנסיעה נאשם נחמני כי סטה עם רכבו לכיוון יער רמות, ושם רצח אותה בברוטליות.

16 שנים וחצי חיפשה המשטרה אחרי הרוצח של אייל ז"ל. לאורך כל השנים האלו חי נחמני בשכונת גילה ובנה לעצמו חיים נורמליים, כשבמהלך השנים הקים משפחה ועבד במוסך בתלפיות. נחמני נעצר לאחר שחוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) במשטרת המחוז הצליחו להתאים את ה־DNA שלו לזה שנמצא על גופתה של אייל, לבצע איכון למכשיר הסלולארי שלו ולהתאים בין מכונית מסוג רנו משנת 1985, שהיתה בזמנו ברשות נחמני, לבין עדות של נהג מונית, שראה את אייל עולה על כלי רכב מסוג זה בליל הרצח בכיכר הדוידקה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ברוך גולדשטיין

    הפרקליטות ובית המשפט נותנים הכשר ומחנכים לענישה קולקטיבית של חפים, גם בפסק דין זה, שהרי אין אפשרות להענישו בענש חמור בלי להמשיך להרוס את משפחתו, לרבות את הילדה שלו, והם חפים.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כשנחמני ביצע את המעשה המתועב הוא לא חשב על המשפחה של הנרצחת הוא מתנהגים לבת שלו כמו שהוא התנהג לאייל זל אז נראה איך הוא היה מרגיש בתור אב וכמו שיעל אמרה ימח שמו וזכרו ועוד שכמותו שמאימים על ילדינו להם אין רחמים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר