דניאל נחמני, רוצח נועה אייל ז"ל (צילום: אמיל סלמן)
דניאל נחמני, רוצח נועה אייל ז"ל (צילום: אמיל סלמן)

רצח נועה אייל: הפרקליטות מבקשת להחמיר בעונשו של הרוצח דניאל נחמני

"רצח חריג בחומרתו": היום, שני, החל בבית המשפט המחוזי בירושלים שלב הטיעונים לעונש במשפטו של דניאל נחמני, שהורשע ברצח נועה אייל. הפרקליטות מבקשת לגזור על נחמני עונש של מאסר עולם בנוסף ל-16 שנים ופיצוי מקסימלי למשפחה

פורסם בתאריך: 4.3.19 11:15

היום, שני, החל בבית המשפט המחוזי בירושלים שלב הטיעונים לעונש של הרוצח דניאל נחמני, שהורשע ברציחתה של נועה אייל ז"ל. פרקליטות מחוז ירושלים מבקשת מבית המשפט המחוזי לגזור על נחמני עונש של מאסר עולם בנוסף ל-16 שנים, ופיצוי מקסימלי למשפחתה של אייל. בפרקליטות מתארים הבוקר את הרצח כ"חריג בחומרתו" בשל אכזריות המעשה.



אחרי הדיון נחמני, שטוען לחפותו, אמר "אין כל טכנולוגיה חדשה; הדגימות נלקחו לא לפי חוק". כזכור, רצח נועה אייל פוענח ב-2014 בעקבות שימוש בטכנולוגיה המאפשרת לאתר נאשמים באמצעות דגימות DNA של קרובי משפחה. נחמני נעצר לאחא שה-DNA של אביו עלה במאגר הארצי. בעקבות הגילוי המשטרה החלה לעקוב אחר נחמני, ודגימת DNA שלו נלקחה לאחר שירק סמוך למוסך שבו הוא עבד בתלפיות. לאחר שנמצאה התאמה בין ה-DNA שנמצא בזירה לבין הדנ"א של נחמני הוא נעצר.

עורכי הדין עופר אשכנזי ומיכל רובינשטיין, המייצגים את נחמני מטעם הסנגוריה הציבורית, מסרו ל"כל העיר": "הנאשם חזר גם במהלך הטיעונים לעונש על עמדתו לפיה הוא לא ביצע את המעשים המיוחסים לו, ובכוונתו בכל מקרה להגיש ערעור לבית המשפט העליון".


נועה אייל ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

נועה אייל ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)



לפני חודשיים, כזכור, הורשע נחמני בבית המשפט המחוזי בירושלים, ברצח נועה אייל ז"ל בירושלים לפני 21 שנים. הרכב השופטים יורם נועם, רבקה פרידמן-פלדמן ומשה בר-עם זיכה את נחמני מעבירת אונס, אך הרשיע אותו במעשה סדום. נחמני נעצר 16 שנים אחרי הרצח, וזאת כאמור בעקבות טכנולוגיה חדשה, שמאפשרת איתור נאשמים על ידי בדיקות DNA של קרובי משפחה.

גופתה של אייל, בת ה-17, נמצאה ביער רמות בפברואר 1998. נחמני, בן ה-41, נעצר רק ב-2014, והואשם באונס, מעשה סדום ורצח. לפי כתב האישום שהוגש בנובמבר 2014 נחמני הגיע עם רכבו לתחנת האוטובוס בכיכר הדוידקה, שבה עמדה אייל ז"ל, והציע לה טרמפ לביתה ברמות. אייל בהתחלה היססה אך לבסוף הסכימה ונכנסה לרכבו. במהלך הנסיעה נאשם נחמני כי סטה עם רכבו לכיוון יער רמות, ושם רצח אותה בברוטליות.

16 שנים וחצי חיפשה המשטרה אחרי הרוצח של אייל ז"ל. לאורך כל השנים האלו חי נחמני בשכונת גילה ובנה לעצמו חיים נורמליים, כשבמהלך השנים הקים משפחה ועבד במוסך בתלפיות. נחמני נעצר לאחר שחוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) במשטרת המחוז הצליחו להתאים את ה־DNA שלו לזה שנמצא על גופתה של אייל, לבצע איכון למכשיר הסלולארי שלו ולהתאים בין מכונית מסוג רנו משנת 1985, שהיתה בזמנו ברשות נחמני, לבין עדות של נהג מונית, שראה את אייל עולה על כלי רכב מסוג זה בליל הרצח בכיכר הדוידקה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חנה גלבייה

    מי יודע אם זה הוא בכלל הוא טוען לחפותו היה אותו סיפור אם חגי פיליסיאן מהבר נוער משטרה מיהרה לומר לציבור נתפס הרוצח והנה הוא שוחרר עם 2.2 מליון ₪ עשה עיסקה טובה מאוד !!!! נחמני טוען שזה לא הוא אשם יד פה משהו לא מובן בכלל !!!! אם אכן זה הוא שיירקב הנבלה בלאט

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר