המחבל עראפת ארפאעיה, החשוד ברצח אור אנסבכר (צילום: אוליבייה פיטוסי)
המחבל עראפת ארפאעיה, החשוד ברצח אור אנסבכר (צילום: אוליבייה פיטוסי)

לקראת כתב אישום – רוצח אורי אנסבכר ז"ל בהודאתו: "לקחתי סכין וכיפה – ויצאתי לרצוח יהודים"

היום, ראשון, הוגשה לבית משפט השלום הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום נגד ערפאת ארפאעיה, ששחזר את הרצח המזעזע של אורי אנסבכר ז"ל: "סתמתי את הפה שלה עם צעיף"

פורסם בתאריך: 3.3.19 13:31

היום, ראשון, הגישה פרקליטות מחוז ירושלים הצהרת תובע לבית משפט השלום בירושלים כנגד ערפאת ארפאעיה, החשוד ברציחתה של אורי אנסבכר ז"ל בעין יעל ביום 7.2.19. כמו כן מעצרו של ארפאעיה הוארך עד ליום חמישי הקרוב, 7.3.19, אז יוגש נגדו כתב האישום.



ארפאעיה הודה בחקירתו במשטרה ברצח אסנבכר ז"ל, ושחזר את המעשה המזעזע. במהלך חקירתו הודה ארפאעיה כי הוא רצח את אנסבכר ז"ל על רקע לאומני. בחקירה תיאר ארפאעיה כי כמה שבועות לפני הרצח הוא החליט לרצוח יהודי ולשם כך רכש כיפה לדבריו, "קניתי את הכיפה שבועיים לפני הרצח, כדי שאוכל להיכנס לישראל מבלי שיחשדו בי ושלא יזהו שאני שב"ח (שוהה בלתי חוקי)". בהמשך תיאר ארפאעיה כי יצא מביתו שבחברון, כאשר הוא מצויד בכיפה ואת הסכין הוא החביא בבגדיו. "לקחתי סכין וכיפה – ויצאתי לרצוח יהודים בגלל הכיבוש ובגלל היחס לעוברים במחסומים בירושלים", כך סיפר.

אורי אנסבכר ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

אורי אנסבכר ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)



ארפאעיה הגיע ליער ליד עין יעל – באותו זמן אסנבכר ז"ל היתה באזור. "ראיתי בחורה. אמרתי לה בערבית 'שלום, אני ערבי'. ראיתי שהיא לא מבינה מה שאמרתי'", כך סיפר. בהמשך הוא מתאר כיצד הוא התנפל עליה, דקר אותה שלוש פעמים באמצעות הסכין. לדבריו אנסבכר ז"ל ניסתה להתנגד ואף צעקה, אך המקום היה שומם: "סתמתי את הפה שלה עם צעיף", כך אמר בחקירה. ארפאעיה גרר אותה למרחק של 150 מטרים ושוב דקר אותה וכפת את ידיה באמצעות חגורה. לאחר מכן הוא אנס אותה, לקח את הטלפון הנייד שלה ונמלט מהמקום. בהמשך הדרך הוא השליך את כרטיס הזיכרון של הטלפון הנייד של אנסבכר ז"ל על הקרקע. לאחר כמה שעות הוא כבר היה ברמאללה לאחר שנסע במונית.


זירת הרצח 


כפי שפורסם, למעלה מיממה מאז שנמצאה גופתה של אורי אנסבכר ז"ל, בת ה-19, שנרצחה באכזריות, נעצר ערפאת ארפאעיה בחשד לרצח בפעילות משותפת של שב"כ, צה"ל, מג"ב, ימ"מ ומשטרה.

במשטרת ירושלים מדגישים כי "מרגע מציאת גופתה של אורי אנסבכר בת ה-19 ז"ל באזור עין יעל בירושלים, פעל צוות חקירה משותף של משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי לאתר כל פיסת מידע, ממצא וראייה שהוביל לזהותו של החשוד ברצח ומעצרו על ידי לוחמי הימ"מ של המשטרה. בהמשך בוצעו פעולות חקירה רבות לאיסוף ראיות הקושרות את החשוד לרצח ועבירות נוספות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר