המחבל עראפת ארפאעיה, החשוד ברצח אור אנסבכר (צילום: אוליבייה פיטוסי)
המחבל עראפת ארפאעיה, החשוד ברצח אור אנסבכר (צילום: אוליבייה פיטוסי)

פני מפלצת: הוארך מעצרו של המחבל החשוד ברצח אורי אנסבכר

הרצח המזעזע של אורי אנסבכר ז"ל: בית משפט השלום בעיר האריך היום, שני, את מעצרו של המחבל ערפאת ארפאעיה בעשרה ימים. לפי הודעת השב"כ ארפאעיה הודה כי ביצע את הרצח ממניע לאומני ושיחזר אותו

פורסם בתאריך: 11.2.19 16:21

בית משפט השלום בירושלים האריך היום, שני, את מעצרו של המחבל עראפת ארפאעיה, שחשוד ברצח של הנערה בת ה-19, אור אנסבכר ז"ל. בית המשפט החליט להאריך את מעצרו בעשרה ימים. לפי הודעת השב"כ, ארפאעיה הודה כי רצח את אורי אנסבכר ז"ל ממניע לאומני, ואף שיחזר את הרצח.


אורי אנסבכר ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

אורי אנסבכר ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)


השב"כ הודיע כי ארפאעיה, בן 29, תושב חברון, ביצע פיגוע טרור וכי הרצח בוצע ממניע לאומני. מדובר בחשוד שמוכר למערכת הביטחון ובעבר היה כלוא בבית כלא ישראלי על עבירות טרור – ברף נמוך של הפצת הסתה.



לפני כשנתיים נעצר ארפאעיה בכניסה להר הבית עם סכין גדולה. בחקירתו בשב"כ אז הוא טען כי הוא אוהד את החמאס ואמר כי הוא רוצה להיות שהיד. אתמול, ראשון, מיפו כוחות הביטחון את ביתו של המחבל ארפאעיה, על מנת לבחון אפשרות של הריסת ביתו.



כפי שפורסם, למעלה מיממה מאז שנמצאה גופתה של אורי אנסבכר ז"ל, בת ה-19, שנרצחה באכזריות סמוך לעין יעל, נעצר חשוד ברצח. החשוד – ערפאת ארפאעיה – נעצר בפעילות משותפת של שב"כ, צה"ל, מג"ב, ימ"מ ומשטרה. לפי החשד המניע לרצח הוא לאומני.

הלוויתה של אורי אנסבכר ז"ל נערכה ביום שישי בצהריים בבית העלמין בתקוע. אורי ז"ל היא בתו של הרב גדי אנסבכר, איש חינוך מוכר ביישוב תקוע. הוריה מסרו כי "היא היתה נשמה קדושה, שמבקשת משמעות. בעלת נפש רגישה לכל אדם ויצור, ורצון אינסופי לתיקון העולם".

"היא היתה כל כך צעירה, זה לא הגיוני ולא הוגן. פשוט בלתי נתפס", כך סיפרו בדמעות בשיחה עם "כל העיר" בני זוג שהכירו את הצעירה מהמרכז לטיפול נוער בסמוך לעין יעל. "היא היתה עדינת נפש, בחורה חביבה ונעימה, מלאה באהבה לזולת, פשוט כואב הלב. ליבנו יוצא אל המשפחה, שלא יידעו עוד צער. מהרגע ששמענו על האירוע הקשה והמצמרר הזה נהייה לנו רע. הילדים שלנו בוכים בלי הפסקה מאז שנודע להם. היא תמיד היתה שם בשבילנו, בשביל כל באי המרכז".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר