תמר כדורי ז"ל, יהודה כדורי ז"ל (צילומים: מתוך פייסבוק, באדיבות כיכר השבת)
תמר כדורי ז"ל, יהודה כדורי ז"ל (צילומים: מתוך פייסבוק, באדיבות כיכר השבת)

אחד מכיווני החקירה ברצח בני הזוג כדורי: רוצח מקצועי ומיומן; נבחנת אפשרות כי הוזמן בתשלום

ל"כל העיר" נודע כי במסגרת חקירת הרצח עולה בין השאר האפשרות כי מדובר ברוצח מיומן ומקצועי שהוזמן לביצוע. עם זאת, במשטרה עדיין מסמנים כיווני חקירה נוספים שכוללים אפשרות של היכרות אישית או עסקית בין הנרצחים לבין מי שעומד מאחורי הרצח

פורסם בתאריך: 13.5.19 19:18

ארבעה חודשים חלפו מהרצח המזעזע של בני הזוג תמר ויהודה כדורי ז"ל, בביתם שבשכונת ארמון הנציב – ל"כל העיר" נודע כי צוות החקירה ביחידה המרכזית (ימ"ר) במשטרת ירושלים מסמן באחרונה בין השאר כיוון חקירה מהפכני: האם מדובר ברוצח מקצועי שהוזמן בתשלום?

כזכור, מאז בוצע הרצח ב-13.1.19 עלו מספר כיווני חקירה בולטים, פליליים ולאומניים. בין השאר נחקרו קרובי משפחה של בני הזוג המנוחים. ל"כל העיר" נודע כי כל כיווני החקירה עדיין רלוונטיים מבחינת החוקרים, אך בין השאר עולה הכיוון של הזמנת רצח מקצועי בתמר ויהודה כדורי ז"ל.

כזכור, מיד לאחר הרצח ביקשה משטרת ירושלים מבית המשפט להטיל צו איסור פרסום על כל פרטי החקירה. הצו הוארך מספר פעמים, אך הסתיים ב-11.5.19, שבת האחרונה.

כך או כך, גורמים במשטרה מציינים בשיחה עם "כל העיר" כי צוות החוקרים ממשיך לעבוד על תיק החקירה המורכב ומדגישים כי "החקירה אינה מוקפאת". עוד מציינים במשטרה כי לא נשללים חשודים פוטנציאליים שהכירו את בני הזוג.

עוד נודע ל"כל העיר" כי עקב היעדר חשודים ממשיים ברצח, בוצעו באחרונה שינויים בצוות החקירה.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

בני הזוג כדורי, בשנות ה-70 לחייהם, נמצאו ללא רוח חיים ב-13.1.19 בביתם שברחוב מרדכי אלקחי בשכונת ארמון הנציב בירושלים, כשסימני אלימות קשים על גופם. את כוחות ההצלה והמשטרה הזעיקו בני משפחה של בני הזוג, וזאת לאחר שלא שמעו מהם כמה ימים.

כיממה לאחר גילוי גופותיהם של בני הזוג כדורי בביתם, ב-14.1, עצרו חוקרי הימ"ר חשוד ברצח. מעצרו של החשוד הוארך מספר פעמים, אך לאחר שמוצתה החקירה בעניינו החליט בית המשפט לשחרר את החשוד. אחרי שבועות ארוכים של חוסר ודאות, התגבשה במשטרת ירושלים ההערכה כי הרקע לרצח של בני הזוג הינו פלילי.

בהמשך לכך נעצרו שני בני משפחה בחשד לביצוע הרצח. בתחיל חודש מרץ החליטה המשטרה לשחרר ממעצר את החשוד המרכזי ברצח, ואשתו של החשוד המרכזי שוחררה שבועיים קודם. עורכי הדין שי לוי, גיא מימון ושלמה לוי, שייצגו את קרוב המשפחה שנעצר, אמרו כי "עוול בלתי נסלח נגרם לחשוד ובני ביתו". יש לציין כי באחרונה הוסרו המגבלות שהוטלו על שני קרובי המשפחה של בני הזוג כדורי, אשר נחשדו בביצוע המעשה ואף שהו מספר ימים במעצר.

בנוסף, עולה האפשרות כי למי שעומד מאחורי הרצח היתה היכרות עסקית עם בני הזוג כדורי, ובין השאר תושאלו עובדים ממשרד רואי החשבון שהיה בבעלותו של כדורי ז"ל, כמו גם לקוחות המשרד.

זירת הרצח בארמון הנציב (צילום: אוליבייה פיטוסי)

זירת הרצח בארמון הנציב (צילום: אוליבייה פיטוסי)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דוד

    מצד אחד אומרים רוצח מקצועי, ומצד שני שנרצחו באכזריות.
    אלה שני דברים סותרים, כי רוצח מקצועי לא ירצח באכזריות, כי הוא לא מכיר את הנרצחים ואין לו שום דבר נגדם, והוא יודע לרצוח ביעילות ובלי אכזריות, שלא נותנת לו לישון טוב בלילה.
    מי שרוצח באכזריות צריך להיות או שונא במיוחד או חולה נפש.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר