הבורות בבר אילן, מפגע הגדר בפסגת זאב, שלטי החוצות בתלפיות (צילומים: פרטי)
הבורות בבר אילן, מפגע הגדר בפסגת זאב, שלטי החוצות בתלפיות (צילומים: פרטי)

המייל האדום של "כל העיר": פניות התושבים שטופלו השבוע

תלונה על בורות בבר אילן, דיווח על גדר שקרסה בפסגת זאב ובקשה להתקנת רמזור בגוננים. הנה הטיפול בחלק מהפניות שהגיעו השבוע למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

פורסם בתאריך: 18.5.19 17:16

המייל האדום של "כל העיר" [email protected] התמלא השבוע בפניות רבות של תושבים ותושבות. פניות רבות עסקו בנושא הזנחת התשתיות ברחבי ירושלים – בורות בכבישים ומדרכות שבורות.



הבורות בבר אילן (צילום: פרטי)

הבורות בבר אילן (צילום: פרטי)

בר אילן: בורות ומהמורות

תושב פנה השבוע למייל האדום של "כל העיר" עם תלונה על בורות ומהמורות בכביש בר אילן. "כביש בר אילן הרוס לגמרי בשני הכיוון – הכביש מפורק וגורם להרס של המכונית", מציין הפונה.

אופן הטיפול: "כל העיר" פנה לגורמים המקצועיים בעירייה- בעקבות הפנייה יבוצעו בכביש עבודות קרצוף וריבוד. מעיריית ירושלים נמסר: "בימים הקרובים ייכנס צוות לשטח מטעם מחלקת אחזקת כבישים ומדרכות, לצורך עבודות קרצוף וריבוד הכבישים".


ריבוד כבישים ברחבי העיר

בהמשך לתוכנית ריבוד הכבישים של העירייה ברחבי ירושלים, תושב פנה למייל האדום של "כל העיר" על מנת לברר האם רחובות מסוימים בעיר ירובדו במהלך 2019. "מתי מרבדים את הכבישים של רחוב רש"י והסביבה?; מתי מרבדים את רחובות פייר קניג ומקור חיים?; מתי מרבדים את רחוב פיכמן?; ​מתי מרבדים את רחוב שדרות בן צבי (הנתיב שמתחבר לאגריפס וליד תחנת הדלק)?".

אופן הטיפול: מבירור "כל העיר" בעירייה עולה כי אף אחד מהכבישים לא נמצא בתוכנית העבודה לשנת 2019 – רחובות אלו ייבחנו לשיפוץ ולשדרוג בתוכנית העבודה של שנת 2020. עיריית ירושלים: "בימים אלו עובדת עיריית ירושלים באמצעות אגף שפ"ע ומינהל התפעול על תכנית עבודה שאושרה על ידי ראש העיר, משה ליאון. הרחובות האמורים אינם נמצאים בתכניות העבודה לשנה זו וייבחנו במסגרת תכניות העבודה של שנת 2020".


מפגע הגדר בפסגת זאב (צילומים: פרטי)

מפגע הגדר בפסגת זאב (צילומים: פרטי)

פסגת זאב: קריסת גדר

תושב פנה למייל האדום של "כל העיר" בנוגע לגדר שקרסה על מדרכה ברחוב משה קראוס בפסגת זאב, וחסמה את הדרך להולכי הרגל. "ברחוב משה קראוס בפסגת זאב מזרח נפלה גדר על המדרכה, והדבר מהווה סכנה לעוברים ושבים. הודעתי על זה לעירייה, אך המפגע לא טופל", כותב התושב.

אופן הטיפול: "כל העיר" פנה לעירית ירושלים – בעקבות הפנייה, כך נמסר, צוות ממחלקת בטיחות בדרכים הגיע למקום וטיפל במפגע. עיריית ירושלים: "מבדיקה שנערכה על ידי מנהל מחלקת בטיחות בדרכים עולה כי לא התקבלה פנייה ו/או נפתחה קריאה בנושא במוקד העירוני. למרות האמור ובעקבות הפנייה, צוות ממחלקת בטיחות בדרכים הגיע למקום על מנת לבדוק את הגדר ותיקן אותה במקום".


גוננים: בקשה להתקנת רמזור

תושב שפנה למייל האדום מבקש לפעול להתקנת רמזור או כיכר בצומת הרחובות קנאי הגליל ויהודה הנשיא. "כבר תקופה ארוכה שיש פקק רציני בין הרחוב קנאי הגליל לבין יהודה הנשיא", מציין התושב, "צריך לעשות שם כיכר תנועה או רמזור".

אופן הטיפול: "כל העיר" פנה בנושא לעירייה – מהבירור עולה כי מתוכנן לקום רמזור בצומת הרחובות. עיריית ירושלים: "העירייה מקדמת במקום תוכנית לרמזור. בוצע שיתוף ציבור קהילתי וכנס הסברה לתושבים במינהל הקהילתי והעירייה מקדמת תכנון מפורט ותאום תשתיות לקראת ביצוע רמזור".


שלטי החוצות בתלפיות (צילום: פרטי)

מקור חיים: מטרד שלטי חוצות

למייל האדום של "כל העיר" הגיעה תלונה מצד תושב מקור חיים על מטרד של שלטי החוצות שמוצבים מעל בניין הרב חן בתלפיות. "אנו, תושבי מקור חיים והרחובות הסמוכים, מתקשים לישון בחודשים האחרונים עקב שלטי החוצות החדשים של רמי לוי ובמיוחד השלט המתנוסס מעל בנין הרב חן".

אופן הטיפול: "כל העיר" פנה לעיריית ירושלים שאמונה על פעילות ואכיפת שלטי החוצות. מהבירור עולה כי בעירייה התקבלו מספר תלונות על אותם שלטי חוצות. עיריית ירושלים :"בעקבות פניות בנושא, עיריית ירושלים באמצעות מחלקת השילוט באגף קידום עסקים, פועלת להפחתת האור בשילוט הדיגיטלי. המחלקה פעלה מול בעל השלט ולפיכך עוצמת האור הונמכה. עם זאת, מפנייה זו עולה כי ייתכן ועדיין קיימות תלונות ועל כן אנו מציעים לקיים סיור בשטח בשעת חשיכה ולבחון את עוצמת האור".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר