העבודות ברחוב בצלאל (צילום: ד"ר אופיר לנג)
העבודות ברחוב בצלאל (צילום: ד"ר אופיר לנג)

נחלאות: העבודות לשדרוג רחוב בצלאל יצאו לדרך; בשעות הלילה ייחסם נתיב אחד לתנועה

במסגרת העבודות, שיימשכו כארבעה חודשים, יבוצע ריבוד מחדש של הכביש, המדרכות ירוצפו והרחוב יהפוך לנגיש יותר להולכי רגל. בשל העובדה שמדובר בציר מרכזי ועל פי הנחיית המשטרה, העבודות יתבצעו בחלקן בשעות הלילה

פורסם בתאריך: 19.5.19 11:55

מתיחת הפנים של רחוב בצלאל בנחלאות יצאה לדרך. בלילה שבין חמישי לשישי שעבר החלו העבודות לשדרוג רחוב בצלאל. העבודות יתבצעו בחלקן בשעות הלילה, אז גם ייחסמו לפרקים נתיבי תנועה – אחד בכל פעם – וזאת בכדי למנוע עד כמה שניתן הפרעה לשגרת החיים.

על ביצוע העבודות אחראי מינהל התפעול בעיריית ירושלים, והן מתבצעות בתיאום ובשיתוף פעולה עם מינהל קהילתי לב העיר. העבודות, שיימשכו כארבעה חודשים, כוללות שיקום וריבוד מחדש של רחוב בצלאל, ריצוף המדרכות, טיפוח צמחייה, טיפול בנקודות מוזנחות, הסדרת השיפועים במדרכות והנגשת הרחוב לבעלי מוגבליות ולהורים עם עגלות.

במינהל קהילית לב העיר מציינים כי "על פי הנחיית המשטרה, היות והרחוב מהווה ציר מרכזי בחיבור בין הכניסה לעיר למרכז העיר, ומכיוון שלא ניתן לסגור בשעות היום נתיבי תנועה, בשלב הראשון יערכו עבודות לילה לא רועשות לפירוק האספלט. העבודות התחילו בחלק התחתון של רחוב בצלאל והן יבצועו במקטעים לכיוון החלק העליון. יודגש כי למען בטיחות הולכי הרגל, ביקשנו מהעירייה שתאפשר חסימה נושמת במעברים, כך שניתן יהיה לעבור ברחוב ללא סכנה".



העבודות ברחוב בצלאל (צילום: ד"ר אופיר לנג)


כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר" בחודש פברואר האחרון, עבודות השדרוג הן פועל יוצא של דרישות התושבים ועוברי אורח על חוסר הנגישות של הרחוב, שסובל ממעבים ומדרכות צרים ובעיקר משיפועים תלולים. במסגרת העבודות יעבור הרחוב שדרוג ממשי ובעיקר יבוטלו השיפועים התלולים ויהפכו לנגישים. בנוסף, במסגרת העבודות יוצבו על המדרכות עמודים וזאת בכדי למנוע חניה פיראטית על המדרכות, כפי שקורה לא אחת בשנים האחרונות.


העבודות ברחוב בצלאל (צילום: ד"ר אופיר לנג)


יו"ר מינהל קהילתי לב העיר, ד"ר אופיר לנג, מציין כי "תוכנית שדרוג רחוב בצלאל מבוצעת בהתאם לתכנית עבודה של מינהל תפעול בעיריית ירושלים בשיתוף פעולה עם מינהל קהילתי לב העיר, וצפויה לכלול ריצוף מחדש של המדרכות, שדרוג התאורה, טיפוח הצמחייה, שיקום הכביש, הסדרת השיפועים במדרכות כך שלא יהוו סכנה בטיחותית להולכי הרגל והנגשה נוחה יותר לעגלות. מעבר לשיפוץ הכולל של רחוב בצלאל, ערכנו מיפוי של נקודות מוזנחות במרחב הדורשות טיפול ופיתוח בהתאם להצעות התושבים. לכל שאלה וטיפול בבעיות, ככל שיעלו בתקופת העבודות, אנו זמינים עבור התושבים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. צ

    כמה טוב שנבחר בולדזר ול איזה פעיל חברתי סוף סוף רואים שינוי בעיר

  2. שלומי

    שיפצו את הרחוב לא מזמן ולא צריך לשפץ שוב.
    נשמע כמו עוד קומבינה בין קבלן למישהו בעיריה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר