רחוב קוסטה ריקה (צילום: פרטי)
רחוב קוסטה ריקה (צילום: פרטי)

החניות בקוסטה ריקה הפכו למפרצי אוטובוסים: עשרות דוחות הפתיעו את הדיירים

דיירים ברחוב קוסטה ריקה בעיר גנים זועמים על ביטול עשרות מקומות חניה בעקבות עבודות שיפוץ באזור. בקרוב אצלכם?

פורסם בתאריך: 22.5.19 09:52

תושבי רחוב קוסטה ריקה בשכונת עיר גנים זועמים – בעקבות העבודות לשדרוג הרחוב שמתבצעות מאז השבוע שעבר צומצמו אזורי החניה באופן משמעותי. במקום חניה הוקמו מפרצים לאוטובוסים. מדובר בעשרות מקומות חניה שבוטלו, ולמעשה כיום נרשם מחסור חמור בחניה ברחוב, וחלק מהדיירים קיבלו דוחות לאחר שחנו במקומות לא מוסדרים.

כמו כן, התושבים מתלוננים כי העבודות מתבצעות בשני צידי הכביש – לא ניתן ללכת על המדרכות, הולכי הרגל נאלצים לרדת לכביש.



"בשל עבודות השיפוצים לאורך כל הרחוב ישנו מחסור רציני בחניה", מספר ל"כל העיר" דייר המתגורר ברחוב. "החניות הפכו למפרצי אוטובוסים ללא כל התחשבות – בעבר היתה שם חניה לדיירי הבניין. בנוסף, המדרכות הורחבו כך שרכב פרטי ואוטובוס לא יכולים לעבור באותו מקטע. מדובר ברחוב דו סטרי, ורחוב מרכזי יחסית לשכונה. דיירים קיבלו דוחות. בשיחות עם העירייה הובטח לנו שהבעיות ייפתרו. פנינו למחזיק תיק החניה יוסי חביליו, והוא הגיע באותו היום שפנינו אליו, הוא הבטיח לשנות ולעקוב אחרי הכל".


רחוב קוסטה ריקה (צילום: פרטי)

אין מקום לשני אוטובוסים – רחוב קוסטה ריקה (צילום: פרטי)


ביום ראשון השבוע התקיימה פגישה בין נציגי התושבים והמינהל הקהילתי לבין העירייה. "הובטחו לנו כמה שינויים שאולי יועילו, אנחנו מחכים לראות מה קורה בשטח. כרגע המפגע הגדול ביותר שעובדים בשתי מדרכות בו זמנית – למשל, הולך רגל עם עגלה חייב לרדת לכביש, אין מדרכה נורמלית ללכת עליה".

"הבלגן נוצר מכיוון שלא תיאמו שום דבר, לא עם המינהל הקהילתי ולא עם הדיירים", מתלונן הדייר, "אף אחד לא היה מעורב. פשוט יום אחד הם הגיעו והודיעו שהולכים לחפור, והתחילו חפירות. "אנחנו מחכים לראות תוצאות כמו שהבטיחו ,שמפרצי התנועה חוזרים למקומם, שהמדרכות יוקטנו וכל הדברים שסוכמו והובטחו לנו יקוימו".


רחוב קוסטה ריקה (צילום: פרטי)

רחוב קוסטה ריקה (צילום: פרטי)


מבדיקת "כל העיר" עולה בעקבות פניית הדיירים לעירייה ולמחזיק תיק החניה עו"ד יוסי חביליו (מצילים את ירושלים) צפויים להיערך ברחוב שינויים גיאומטריים, ביניהם צמצום מפרצי האוטובוסים והגדלת מקומות החניה.

"ראיתי שחלק מתלונות התושבים מוצדקות", מוסר חביליו ל"כל העיר". "הבעיה העיקרית הינה שלא נערך הליך של שיתוף ציבור ולא נבחן לעומק נושא החניות לפני תחילת העבודות. בעקבות פעולותי נערך מפגש עם התושבים וכן סוכם כי ייערכו שינויים מיידיים בתוכנית העבודה הכוללת צמצום מפרצי האוטובוסים, הגדלת מספר מקומות החניה, וכן הורדת גובה המדרכות".

מהעירייה נמסר בתגובה: "ביום ראשון נציגי עיריית ירושלים נפגשו עם תושבי רחוב קוסטה ריקה ונציגי המינהל הקהילתי בכנס שיתוף ציבור, במסגרתו נשמעו טענותיהם, להן ניתנו פתרונות, לרבות תוספת מקומות חניה, קיצור אנטי מפרצים מ-30 מטר ל-18 מטר, הנמכת אבי שפה, טיפול במפגעים מסוכנים ונושאים נוספים שקיבלו מענה במהלך המפגש".


רחוב קוסטה ריקה (צילום: פרטי)

רחוב קוסטה ריקה (צילום: פרטי)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. צ

    כך זה עיתון קודם יעשה כתבה שאין מספיק תחנות ושיתקנו את זה יעשה כתבה שאין חניות רק לראות תרע מיוחד שהעיז להיבחר ראש עיר שלא תמכנו בו

  2. ישראל חי וקיים

    אותו דבר בבית וגן רחוב הפיסגה הכביש הראשי של השכונה שהוא דו סטרי הרסו אותו ועשו אותו צר בלי חניות בכלל לטובת מסלול אופניים שאף אחד לא מעוניין עשרות פניות מצד התושבים לעירייה לא נענו ונפלו לאוזניים אטומות גורים לפקחים לחגוג על התושבים במקום לגרום לעיר יפה עושים לנו חורבן טעות שבחרתי משה לאון אם זה התוצאות !!!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר