בנימין נתניהו, הערב (צילום: אמיל סלמן)
בנימין נתניהו, הערב (צילום: אמיל סלמן)

נתניהו: "ליברמן עשה דיל לסכל את המועמד החילוני עופר ברקוביץ לראשות העיר"

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף הערב את יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, וטען בין השאר כי ליברמן עשה דיל עם ש"ס ועם דגל התורה כדי לסכל את מועמדותו של ברקוביץ לראשות העיר ירושלים. ברקוביץ ל"כל העיר": "מודה לראש הממשלה שהוציא את האמת לאור"

פורסם בתאריך: 30.5.19 21:15

"ב-2018 (ליברמן) עשה דיל עם ש"ס ודגל התורה לסכל את המועמד החילוני עופר ברקוביץ, לראשות העיר ירושלים. זה רק קצה המזלג", כך אמר הערב, חמישי, ראש הממשלה בנימין נתניהו על יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן.

נתניהו תקף הערב את ליברמן בדברים שאמר מול כלי התקשורת, וזאת בהמשך לדרמה הפוליטית במהלכה אתמול פוזרה הכנסת ה-21, והוחלט כי יתקיימו בחירות נוספות לכנסת ה-22 בעוד שלושה חודשים וחצי. בין השאר כינה נתניהו את ליברמן "המפיל הלאומי", לאחר שלדבריו ליברמן הינו מפיל סדרתי של ממשלות ימין.



עופר ברקוביץ (צילום: אורן בן-חקון)

עופר ברקוביץ (צילום: אורן בן-חקון)


הדברים נאמרו לאחר שנתניהו אמר כי ליברמן עושה דיל עם החרדים: "ליברמן שלנו? נגד החרדים? זה 20 שנה שהוא עושה דילים יחד עם החרדים. ב-2009 תמך בעמדת ש"ס להגדלת קצבאות הילדים. ב-2012 תמך בכל המינויים של ש"ס לרבני הערים והישובים. ב-2013 הוא עשה דיל עם ש"ס לקידום מועמדה לרב הראשי". ובהמשך, כאמור, אמר נתניהו: "וב-2018 עשה דיל עם ש"ס ודגל התורה לסכל את המועמד החילוני עופר ברקוביץ, לראשות העיר ירושלים. זה רק קצה המזלג".


אביגדור ליברמן (צילום: אלכס)

השר אביגדור ליברמן (צילום: אלכס)


כידוע, ליברמן ויו"ר ש"ס אריה דרעי תמכו יחד במשה ליאון בבחירות לראשות העיר ירושלים. כזכור, מצביעיהן של סיעות דגל התורה וש"ס, עמדו בבסיס הקולות של ניצחונו של ראש העיר בבחירות.



בתגובה לדבריו של נתניהו הערב, אומר ברקוביץ ל"כל העיר": "תמיד אמרנו שירושלים היא מיקרוקוסמוס של מדינת ישראל. העסקנות של ליברמן ליוותה את הבחירות המקומיות בירושלים מתוך דאגה לאינטרסים פוליטיים אישיים, במקום לתושבים, בטח החילוניים שבהם. ירושלים לא יכולה להמשיך להיות צעצוע בידיים של פוליטיקאים אינטרסנטים מחוץ לעיר. ירושלים עדינה מדי, רגישה ופגיעה מכדי לשחק בה, להצניח אליה מועמדים ולהמליך, תוך קומבינות וחוסר אחריות, חיצוניים שאינם מכירים את הירושלמים, צרכיהם ורצונם לחיות בשלום איש עם רעהו".


משה ליאון (צילום: Kopitchinski & Yado)

משה ליאון (צילום: Kopitchinski & Yado)


"עכשיו הדבר הזה מגיע גם למערכת הארצית ומתפוצץ למדינה בפנים", מוסיף ואומר ברקוביץ הערב ל"כל העיר", "מודה לראש הממשלה שהוציא את האמת לאור, נמשיך לפעול בירושלים למען כלל המגזרים, מול האיש של ליברמן בירושלים, שמנסה לסתום פיות ודוחק חצי מהעיר מהקואליציה".

בישראל ביתנו הגיבו לדבריו של נתניהו וציינו כי "נתניהו נכשל במלאכת הרכבת הממשלה וכרגע מחפש על מי להטיל את האשמה, אבל זה לא משנה את העובדה שהאחריות הבלעדית על בחירות חוזרות היא של הליכוד בלבד. נתניהו לחוץ ושוב מפזר דברי שקר. בניגוד אליו, ליברמן תמיד שמר על עקרונותיו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. בני

    סבבה, וביבי עשה עיסקאות עם המצרים מאחורי גבה של מערכת הבטחון ונתן להם אישור לקבל צוללות מתקדמות תמורת עסקאות גז לבני הדודים שלו. וזה רק קצה המזלג.

    הוא באמת רוצה להתחיל עם חילופי האשמות "מי יותר מושחת"?

  2. וא

    עשה רק טוב. הברקוביץ׳ היה עושה מרתון ומצעדים כל יום, ולא משאיר לילה אחד שקט. מזל שלא נבחר

  3. נמר

    ליברמן ושות' מלכי הקומבינות כל כלב מגיע יומו תפסת מרובה לא תפסת

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איזה עקרונות בכלל יש לליברמן
    אים אתה נגד החרדים. וממליך את
    משה לאון לראש. עיריית ירושלים. וסיכלת את מנוי עופר ברקוביץ החילוני
    מעניין איזה שוחת לכאורה אתה מקבל מהעיר ירושלים. עקרונות בטח שאין ליברמן הנבזה

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לכול החילונים והשפויים,צו 8.
    לכו להצביע בבחירות לכול מפלגה ,רק לא:
    1ביבי=מפלג והורס את המדינה
    2חרדים=עושקים את המדינה כלכלית,וגורמים לחילונים לשלם יותר מס הכנסה.
    3סמוטריץ=עידן החושך.

    *כחלון הפודל החדש של ביבי

  6. מעיר

    נשמח לדעת את פרטי ה"דיל". לכאורה, ספירת קולות מראה כי "חילונים" פשוט לא הלכו להצביע למרות שבתון (האם ליברמן עשה דיל עמם ?… ), ובשל כך חצי מועצה מקומית חרדים. שילמדו לקח לעתיד.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר