הסעה של "שבוס" (צילום: אוליבייה פיטוסי)
הסעה של "שבוס" (צילום: אוליבייה פיטוסי)

חדש ומהפכני: התחבורה הציבורית שתיקח אתכם בשבת אל הים

בשורה מרעננת לציבור החילוני בירושלים: החל מהשבת הקרובה תוכלו ליהנות משירות ההסעות של שבוס לחוף פרישמן בתל אביב ובחזרה. המחיר: רק 50 שקלים

פורסם בתאריך: 29.5.19 08:22

מי-ם אל ים, ועוד בשבת: קבלו את השירות החדש והמהפכני של שבוס – האגודה השיתופית לתחבורה ציבורית בסופי שבוע – קו מירושלים אל חוף פרישמן בתל אביב, שיפעל החל מהשבת הקרובה.

המסלול יושק, כאמור, בשבת הקרובה, 1.6. ההסעה השיתופית תחל את נסיעתה בשעה 10:00 במעלה אדומים, כשבדרך יעלו נוספים בתחנות בגבעה הצרפתית, בממילא, בכיכר צרפת ובבנייני האומה. הצפי של המארגנים הוא כי בשעה 11:40 תגיע ההסעה לחוף פרישמן בתל אביב. יצוין כי ההסעה מחוף פרישמן בחזרה לירושלים תצא בשעה 16:30. המחיר, אם תהיתם, עומד על 50 שקלים (הלוך חזור) מירושלים ו-60 שקלים ליוצאים ממעלה אדומים.



הנסיעה בקווי שבוס דורשת רישום מראש וזמינה רק לחברי האגודה. בשבוס מסבירים כי הרישום לחברות באגודה עולה 20 שקלים, כשמחיר ההשקה בקו לחוף פרישמן הינו 30 שקלים נוספים (40 שקלים ממעלה אדומים) ובסך הכל 50 שקלים לנסיעה הלוך חזור מי-ם אל ים (60 שקלים ממעלה אדומים).



בשיחה עם "כל העיר" מדגיש מנכ"ל שבוס אלכס פנוב כי "זה בהחלט סוג של פריצת דרך. תושבי ירושלים ומעלה אדומים יכולים כעת ליהנות מתחבורה שיתופית לים במחיר שהוא בדיחה. המסלול שלנו יוצא ממעלה אדומים דרך ירושלים וכולל עצירות במחלף חמד, בהבימה, במתחם שרונה כשהתחנה הסופית היא חוף פרישמן. אני מאמין שיחד עם פרסום ושיווק נכון תהיה היענות גדולה יותר ונצליח להוציא גם 2 הסעות מירושלים לים בכל שבת".

"תצאו ותבלו", אומר פנוב, "זו לא גזירת גורל להישאר בבית בשבת. המחירים הם בדיחה וכעת אתם יכולים להגיע לים גם בשבת גם אם אין לכם רכב".



פנוב מוסיף ומציין כי "המטרה הסופית שלנו היא שמדינת ישראל תפעיל תחבורה ציבורית בשבת, בדיוק כמו שהיא עושה באמצע השבוע. עד שזה יקרה, אנחנו ניתן מענה. אנחנו פתוחים להפעלת קווים שיתופיים נוספים לפי דרישה. בתקופה הקרובה נעשה סקר צרכים חדש כדי לבדוק האם המסלולים הקיימים מספקים את הציבור והאם יש צורך בהרחבת המסלולים".

שבוס, חשוב לציין, פועלת בכל הארץ. פנוב מספר כי "בסוף השבוע הקרוב נשיק קו נוסף – מכפר סבא והוד השרון לחוף הים. בחודש יוני נשיק שירות הסעות בעיר אשדוד במסלול שיוביל את תושבי העיר לחופי הים. אנחנו נגיע לכם מקום שירצו אותנו ונעשה מהפכה".


לורה ורטון (צילום: מולי גולדברג)

לורה ורטון (צילום: מולי גולדברג)


חברת מועצת העירייה לורה ורטון (מרצ), ממייסדות האגודה השיתופית, מוסיפה: "האגודה לתחבורה שיתופית מפעילה את שבוס לטובת הציבור הגדול, שרוצה לבלות וליהנות מהשבת מחוץ לבית. חיילים, צעירים, מבוגרים, מכל קצוות העיר עמלים קשה כל השבוע ורוצים אוויר וחופש בשבת. בלי שבוס, מי שאין לו רכב פרטי לא יכול. עכשיו, בקיץ, יש ביקוש ליציאה לים – אבל שוב, בדרך כלל מי שאין רכב פרטי לא יכול להגיע. בשבת הקרובה האגודה תתחיל להפעיל את מסלול הקיץ לטובת כל החברים שירצו. להצטרף זה פשוט. אנחנו פונים לציבור להירשם ולנסוע. מי שיכול גם מוזמן לתרום".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

17 תגובות
  1. עד

    חבל שאין להם לחבורה ציבורית גם בימים רגילים כמו ליפט או ויה. הגיע הזמן להתרחב

  2. צ

    תמשיכו כך בסוף יהיו כמו בסין עובדים כמו וחמורים בלי יום חופש אחד בשנה חמורים מהלכים על שתיים

  3. ירושלמית

    כל הכבוד!
    זה לא חדש, כבר היה כמה שנים.
    ויש להם גם קו בשישי בערב בתוך ירושלים.
    חפשו באתר שבוס

  4. אריאלה

    לא חדש, לא מהפכני ולא משתלם. יקר, יקר מאוד, וזה עוד לפני ה-20 שקל דמי חברות. 80-70 שקל לנסיעה הלוך חזור זה ים כסף, כבר עדיף מונית או מנוי לבריכה.

  5. אפרת

    שכחתם פרט "קטן" דמי נסיעה במונית ספיישל בתעריף שבת מהבית בירושלים למרום האיסוף שמהאוטובוס לים !

  6. מישו

    כל המתנגדים הפרימיטיבים, שבו בחושך בבית בשבת. בירושלים יש מאות אלפי חילונים שחא מתייעצים אתכם מה לעשות בשבת. למי שאמר שיקר, אכן ההסעה מתאימה בעיקר לתושבי שדרות הרצל ומרכז העיר. השאר צריכים טרמפ מהבית עד לנקודת היציאה של שבוס מירושלים. 50 שח סהכ לשני כיוונים יחד – זה מאוד זול

  7. הרב ים

    לא נכריח חרדים לנסוע בשבת והםלא יחליטו לנו כלום. נעים להכיר, יש המון יהודים חילוניים, צדיקים לא פחות מכם

  8. סמוי

    בוא נעזוב הכל מבחינת דתי לא דתי או הלכתי,שבת בעיני זה יכול להיום יום משפחה כי כל השבוע עובדים, לומדים.שבת זה בסך הכל יום מנוחה אז כדאי לנצל את זה בטוב ובכיף.

  9. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד !!!
    הגיע הזמן להפסיק להענות לכפייה הדתית!
    הלוואי ותגדלו ותצמחו , ישר כח!

  10. מבט של עין טובה ואיכפתיות

    שווה לשמור את השבת היא מקור הברכה ובלעדיה נהיים חולי נפש כי היא משיבת נפש ה יודע את המינון לעבוד ולכן מתן לנו מתנה שבת וכל הדתות הזרות העתיקו וחבל לאילו שאינם חכמים להיות במנוחה זה בריא זה כיף זה אוכל לנפש ולנשמה
    בנוסף שהשבת טובעת את עלבונה וזה יכול להיות גם אחרי שנים או שיעבור בירושה לתקן את העיוות הלוואי תזכו לקבל דעת ותבונה להכיל את המתנה הנפלאה מבית גזני המלך בורא העולם אשרי מי ששומר גם מגן על חסרי הדעת לפחות לתת להם הזדמנות ולכן לא תובעים מיד עמי הקדוש מי שאינו שומר שיקח בחשבון שבגינו יש מיתות כי אנו עם שערבים זה לזה ויתכן שתמים יקבל הפגע אבל זה שכשל ולא לקח אחריות ידע שזה בגינו וחבל לצער שנזכה להיות א.נשים טובים ואיכפתיים באהבת חינם אמיתית שתביא את הגאולה ברחמים ובחסד אכיר.

  11. מבט של עין טובה ואיכפתיות

    מתנה יש לי בבחץ גנזי ושבת שמה
    אכן יש כאילו שאינם יודעים לקבל מתנות מפסידים

  12. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בושה וחרפה ממש ביזיון
    זו מדינה של יהודים?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר