נתנאל סנדרוסי (צילום: שלומי הלר)
נתנאל סנדרוסי בבית המשפט (צילום: שלומי הלר)

הפגע וברח בגולדה מאיר: כתב אישום נגד סנדרוסי

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד נתנאל סנדרוסי ונגד מאיר גמליאל בגין הפקרה לאחר פגיעה, חובת נוסע להתקשר לגופי הצלה ונהיגה מעל המהירות המותרת

פורסם בתאריך: 3.6.19 12:17

תאונת הפגע וברח בגולדה מאיר לפני כחודש וחצי: כתב אישום הוגש הבוקר, שני, נגד נתנאל סנדרוסי ונגד מאיר גמליאל בבית משפט המחוזי בירושלים בגין עבירות של הפקרה לאחר פגיעה, חובת נוסע להתקשר לגופי הצלה ונהיגה מעל המהירות המותרת.

כפי שפורסם ב"כל העיר", בנימין בייגלאייזן, בן ה-11 נפגע ביום הראשון של חופשת חול המועד הפסח, 21.4, בתאונת פגע וברח בכביש גולדה מאיר. הילד הובהל במצב אנוש לבית החולים שערי צדק, סכנה נשקפה לחייו. הרכב הפוגע אותר עוד באותו לילה סמוך לגבעת זאב, והמשטרה פתחה בסריקות נרחבות לאיתור החשוד. כעבור חמישה ימים, לאחר שהמשטרה לא איתרה את הנהג, היא פרסמה את פרטיו ותמונתו וביקשה את עזרת הציבור בחיפוש אחר הנהג. רק לאחר כשבוע סנדרוסי הסגיר את עצמו למשטרה, סנגורו טען בשמו כי הוא חף מפשע.

הילד סובל מפגיעה רב מערכתית ולפי כתב האישום "בדיקתו הקלינית תואמת מוות מוחי".



זירת התאונה בגולדה מאיר (צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה)

זירת התאונה בגולדה מאיר (צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה)


לפי כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד מרים בן- גל מפרקליטות מחוז ירושלים, ביום 21.4.19 בשעות הערב נהג סנדרוסי, ברחוב גולדה מאיר בירושלים ומאיר גמליאל נסע עמו ברכב. השניים הגיעו לצומת הרחובות גולדה מאיר ויצחק מירסקי כשסנדרוסי נוהג במהירות גבוהה. אותה עת חצה את הצומת ילד בן 11 כשרמזור הולכי הרגל בו חצה הנפגע את הכביש הורה אדום.



מכתב האישום עולה כי "סנדרוסי נהג אל תוך הצומת במהירות, ופגע בעוצמה בנפגע שהיה על מעבר החצייה. הנאשמים, אשר הבחינו בפגיעה, עצרו את הרכב בסמוך לאחר הצומת, ולאחר שעמדו על הפגיעה, התיישב גמליאל בכיסא הנהג לרכב ועזב את הצומת במהירות גבוהה, וזאת מבלי שהנאשמים הושיטו עזרה לנפגע , מבלי שהזעיקו עזרה ומבלי שהתייצבו בפני שירותי ההצלה או החקירה והציגו את עצמם כמי שהיו מעורבים בתאונה".

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר