נתנאל סנדרוסי (צילום: שלומי הלר)
נתנאל סנדרוסי בבית המשפט (צילום: שלומי הלר)

"נסע באדום, דרס במעבר חצייה, עצר לשנייה ועזב את המקום": הוארך מעצרו של החשוד בתאונת הפגע וברח בגולדה מאיר

בית המשפט לתעבורה בעיר האריך את מעצרו של נתנאל סנדרוסי, החשוד בדריסתו של בנימין בייגלאייזן, הילד בן ה-11, שנפצע אנושות בתאונת הפגע וברח בכביש גולדה מאיר; סנדרוסי חשוד שנסע באור אדום ופגע בילד בעת שחצה את הכביש במעבר חצייה

פורסם בתאריך: 29.4.19 15:03

בית המשפט לתעבורה בירושלים האריך בשמונה ימים את מעצרו של נתנאל סנדרוסי, בן ה-23, שלפי החשד דרס בשבוע שעבר את בנימין בייגלאייזן, בן ה-11 בכביש גולדה מאיר, שנפצע אנושות. סנדרוסי חשוד כי לאחר הפגיעה הוא נמלט מהזירה. סנדרוסי הסגיר את עצמו למשטרה אתמול בערב, ראשון, לאחר שהמשטרה ביקשה את עזרת הציבור באיתור הנהג עם פרסום תמונתו ושמו. סנדרוסי, עם הגעתו לתחנת המשטרה, נלקח לחקירה, במהלכה הוא טען כי הוא חף מפשע ואין לו קשר לביצוע העבירה.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

במשטרת ירושלים מייחסים לסנדרוסי עבירות של הפקרה אחרי פגיעה, שיבוש הליכי משפט, נהיגה בחוסר זהירות ונהיגה ברמזור אדום. משטרת ירושלים חיפשה אחר סנדרוסי במשך שבוע שלם – סנגורו טען כי הם פשוט חיפשו במקום הלא נכון, ועוד טען בשמו של של סנדרוסי כי הוא חף מפשע.

"סנדרוסי נהג ברכב ופגע בילד בן 11 שחצה במעבר חציה, ככל הנראה כשהוא נוסע באור אדום", כך טען נציג המשטרה בדיון בבית המשפט לתעבורה. "הוא פגע גם באחיו בן ה-13, שנפצע קל. הילד במצב אנוש בבית החולים שערי צדק, הנהג נעצר לשנייה ועזב את המקום ללא הגשת עזרה".

אביו של החשוד שנכח בדיון, זעק לאחר הארכת המעצר: "לבי שותת דם, שפכו את דם הבן שלי".


הנהג - נתנאל סנדרוסי (צילום: באדיבות המשטרה)

החשוד נתנאל סנדרוסי (צילום: באדיבות המשטרה)


סנגורו של סנדרוסי, עו"ד משה סוחמי, טען בבית המשפט כי ישנם עדי ראייה, הטוענים כי הילד שנפגע הוא זה שחצה באור אדום ולא הנהג. בתגובה, ענה לו נציג המשטרה כי "לכן ציינתי שהנסיעה באור אדום היא בגדר חשד". בהמשך טען סנגורו של סנדרוסי כי בזמן התאונה הוא נכח בירושלים, אך לא היה בזירת התאונה. לטענתו של סנדרוסי הוא הסגיר את עצמו למשטרה רק כשהבין כי מחפשים אותו. כמו כן, סנדרוסי מכחיש כי נהג ברכב.



כפי שפורסם ב"כל העיר", בייגלאייזן, בן ה-11 נפגע ביום ראשון שעבר, 21.4, בתאונת פגע וברח. הילד הובהל במצב אנוש לבית החולים שערי צדק וגם כעת נשקפת סכנה לחייו. הרכב הפוגע אותר עוד באותו לילה סמוך לגבעת זאב, והמשטרה פתחה בסריקות נרחבות לאיתור החשוד. כעבור חמישה ימים, לאחר שהמשטרה לא איתרה את הנהג, היא פרסמה את פרטיו ותמונתו וביקשה את עזרת הציבור בחיפוש אחר הנהג.


זירת התאונה בגולדה מאיר (צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה)

זירת התאונה בגולדה מאיר (צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה)


ציר גולדה מאיר, כידוע, נחשב לאחד משלושת הצירים המסוכנים בירושלים, ומכונה "כביש אדום", בשל ריבוי תאונת הדרכים עם נפגעים שמתרחשים בו. כזכור, רק לפני כשלושה חודשים נהרג בתאונת דרכים בציר גולדה מאיר רפאל יצחק הולצברג, תושב רמות, שנפגע על ידי אוטובוס בשעה שרכב על אופניים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אלי

    המשטרה גורמת שכל נהג יברח במקרה של תאונה , כל פעם הנהגים הבורחים מצילים את עצמם , בושה בכלל שנותנים לרוצח הזה במה !! הוא הפקיר ילד למוות בושה וחרפה, הוא בכלל לא חרדי לא שומר שבת וחג מקומו בכלא לכל חייו

  2. א

    מה הקשר לדתי יא גולם???
    אם ישב פחות מ15 שנה ,מחדל של מערכת המשפט וגם להכניס את אבא שלו המתמם איתו ביחד שיצר זבל כמוהו

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר