בריכה (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
בריכה (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

השבת: הבילוי בבריכה הפך לחלום רע – מעשים מגונים בבת 10

אתמול, שבת, בבריכה בדרום ירושלים: ילדה בת 10 דיווחה לאביה כי בעת ששחתה במים אדם מבוגר ביצע בה מעשה מגונה. משטרת ירושלים עצרה את החשוד

פורסם בתאריך: 23.6.19 08:50

הבילוי הפך לחלום בלהות: חשד כי גבר בן 55 ביצע אתמול, שבת, מעשה מגונה בילדה בת 10 בתוך בריכה בדרום ירושלים. לפי החשד הגבר צלל לתוך הבריכה, סמוך לילדה, וביצע מעשה מגונה בילדה. מיד לאחר המקרה הילדה דיווחה על כך לאביה והמשטרה הוזעקה לבריכה.

הגבר, בן 55, תושב ירושלים, נעצר על ידי המשטרה עוד אתמול. הבוקר, ראשון, הוא יובא לדיון הארכת מעצר בפני בית משפט השלום בירושלים.



ממשטרת ירושלים נמסר כי "שוטרים שהוזעקו במהלך השבת לבריכה בדרום העיר, עצרו גבר כבן 55 בחשד שביצע מעשה מגנה בקטינה כבת 10 בתוך המים. אתמול, הוזעקו השוטרים לבריכה, לאחר שקטינה כבת 10 שבלתה במקום יחד עם בני משפחתה, דיווחה לאביה כי עת ששחתה במים, ניגשה אליה אדם מבוגר ועל פי החשד צלל בסמוך אליה תוך שמבצע בה מעשה מגונה".

השוטרים, כאמור, איתרו את החשוד – בן 55, תושב העיר, ועצרו אותו לחקירה בחשד לביצוע מעשה מגונה בקטינה.

"עם תחילתו של החופש הגדול במהלך הימים הקרובים ועונת הקיץ המלווה בבילוי משפחות וקייטנות בחופי הים ובבריכות", מציינים במשטרה, "אנו קוראים להורים להיות ערניים למיקומם של הילדים ועם מי משוחחים, וכן להזהירם מהסכנות הטמונות בשיח עם אדם זר. באם עולה חשד לביצועה של עבירה פלילית, אין לנסות להתעמת עם החשוד, אלא להזעיק מיד את המשטרה תוך דיווח למאבטח המקומי שיפעל לעיכוב החשוד".



לפני חודשיים, כפי שפורסם ב"כל העיר", נעצר חשוד אחר בחשד שביצע מעשים מגונים בילד בן 11 בבריכה בצפון ירושלים. מדובר היה בחשוד בן 27, שלפי החשד התקרב לילד בעת ששה בתוך המים ואז ביצע בו עבירת מין.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גם חילול שבת, וגם בריכה מעורבת.
    מה ציפיתם? שיגיעו שמה צדיקים??

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ברור שרק אצל חילונים יש רוע. מה עם המקרה הזה עם בחור חרדי שעשה לא מזמן אותו הדבר בערך רק בשטח שלבית ספר ובאור היום? בואו נעזוב את הסטיגמות התמימות שכל מי שחובש כיפה הוא הצדיק. זה פשוט מידיי ולא האמת.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר