פסטיבל חוצות היוצר בשנה שעברה (צילום: סוכנות הצילום שמואל כהן)
פסטיבל חוצות היוצר בשנה שעברה (צילום: סוכנות הצילום שמואל כהן)

פסטיבל חוצות היוצר 2019: עלייה במחירי הכרטיסים

ל"כל העיר" נודע כי השנה נרשמת התייקרות במחיר של כרטיס רגיל לפסטיבל חוצות היוצר - 75 שקלים, לעומת 65 שקלים בשנה שעברה. הסיבה? בעירייה מסבירים את ההחלטה בשל "עלייה במחירי ההפקה"

פורסם בתאריך: 23.6.19 20:07

ל"כל העיר" נודע כי השנה מתייקר מחיר הכרטיס הרגיל למופעי חוצות היוצר 2019 בירושלים בעשרה שקלים, לעומת המחיר בשנה שעברה. לתושבי ירושלים בעלי כרטיס 'ירושלמי' מדובר יהיה בעלייה של חמישה שקלים במחיר הכרטיס. הסיבה? "כל העיר" פנה לעיריית ירושלים – שמסרה כי מדובר במהלך על רקע עלייה במחירי ההפקה של הפסטיבל.

אז כמה נשלם השנה למופע בחוצות היוצר? עלות כרטיס רגיל עומדת על 75 שקלים, לא כולל תוספת של חמישה שקלים דמי טיפול למי שרוכש את הכרטיס דרך אתר בימות – סך הכל 80 שקלים לרוכשים דרך האתר. לעומת זאת בפסטיבל חוצות היוצר בשנה שעברה – קיץ 2018, עלות הכרטיס הרגיל היתה 65 שקלים, לא כולל חמישה שקלים דמי טיפול לרוכשים מראש דרך האתר – סך הכל 70 שקלים. כאמור, התייקרות בגובה של 10 שקלים.



עבור ירושלמים, בני נוער בגילי 18-13, חיילים, גמלאים, שוטרים, ונכים – מחיר הכרטיס השנה הינו 60 שקלים, לא כולל חמישה שקלים דמי טיפול לרוכשים דרך אתר בימות – סך הכל 65 שקלים. מדובר בעלייה של חמישה שקלים לעומת השנה שעברה. למחזיקי כרטיס ירושלמי מחיר הכרטיס השנה הינו – 65 שקלים.

כמו כן, גם השנה עלות הכרטיס לילדים מגילי 12-5 הינה 30 שקלים, לא כולל חמישה שקלים דמי טיפול לרוכשי הכרטיסים דרך אתר בימות, ולא באמצעות הקופות. בנוסף, גם השנה הכניסה לילדים עד גיל 5 היא ללא תשלום.



 


מחירי הכרטיסים לחוצות היותר באתר בימות (צילום מסך)

מחירי הכרטיסים לחוצות היותר באתר בימות (צילום מסך)


פסטיבל חוצות היוצר בירושלים, שמתקיים מדי שנה בבריכת הסולטן, ייפתח השנה ב-12.8.19 עם המופע של דני סנדרסון, גידי גוב וחברים. מדי ערב תתקיים הופעה אחרת – בין האמנים: שלומי שבת ונסרין קדרי, ברי סחרוף ומוש בן ארי, עדן בן זקן, איתי לוי, חנן בן ארי ועדן חסון, אביתר בנאי, משה פרץ, סטטיק ובן אל תבורי ולירן דנינו, יהודה פוליקר ויובל דיין. יחתום את הפסטיבל במוצ"ש 24.8.19 הזמר עידן עמדי. לצד ההופעות, הפסטיבל כולל יריד יוצרים ישראלים, עשרות אמנים מחו"ל שיפעלו במתחם התצוגות הבינלאומי, יריד אוכל ומתחם הפעלות לילדים.

מעיריית ירושלים נמסר לפניית "כל העיר" כי "פסטיבל חוצות היוצר הוא הפסטיבל המוביל בישראל בחודשי הקיץ, המושך לירושלים בכל שנה עשרות אלפי מבקרים הנהנים מיריד מיוחד ומהופעות של האומנים המובילים במדינה. מחירי הכרטיסים לחוצות היוצר נמוכים באופן משמעותי ושווים לכל נפש, לעומת מחירי אותן הופעות בפסטיבלים אחרים ובאופן מסחרי. המטרה היא לאפשר למשפחות להגיע וליהנות מהיריד ומההופעות במחירים השווים לכל נפש. השנה, לאור עליית מחירי ההפקה, הוחלט על העלאה סמלית במחיר. לתושבי ירושלים בעלי כרטיס ירושלמי העלייה תהיה ב-5 שקלים לכרטיס, מחיר הכרטיס לילדים לא עלה, וילדים עד גיל 5 נכנסים ליריד ללא תשלום. העמלה נדרשת רק ברכישה באתר או בטלפון, כמו בכל הופעה או סרט. ניתן לרכוש כרטיסים ללא תוספת עמלה בקופות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר