אלישע פלג צורח על לורה ורטון ישיבת מועצת העירייה, הערב (צילום: שלומי הלר)
ישיבת מועצת העירייה, הערב (צילום: שלומי הלר)

מופע האימים של סגן ראש העיר פלג בעירייה: דוחף את עוזרת ראש העיר, צועק על חברת המועצה ורטון: "מופרעת"

הערב, חמישי, תועד סגן ראש העיר צועק על חברת הקואליציה לורה ורטון וקורא לה: "בכיינית"; בתגובה עוזרת ראש העיר ניגשה אליו בניסיון להרגיעו, אך פלג בתגובה דחף אותה באמצעות ידו. פלג ל"כל העיר": "אני מאוד מצר על הדברים ומתנצל". צפו בווידאו

פורסם בתאריך: 27.6.19 20:49

מה קורה לסגן ראש העיר אלישע פלג? הערב, חמישי, בישיבת מועצת העירייה, פלג תועד בסרטון כשהוא צועק על חברת הקואליציה לורה ורטון: "בכיינית, תני לו לדבר", כשהתכוון לחבר המועצה אריה קינג שהחל לדבר. "את כל הזמן בוכה", המשיך וצעק פלג.

גם כשראש העיר משה ליאון קרא לעברו "אלישע", פלג בתגובה אמר לו :"לא אלישע, שתיתן לו לדבר". ליאון חזר וקרא לו: "אלישע, תכבד". אך פלג המשיך וצעק: "שתיתן לו לדבר, שתיתן לדבר", והוסיף וקרא לעברה: "מופרעת".

בהמשך ניגשה לפלג עוזרת ראש העיר בניסיון להרגיעו, אך פלג דחף אותה באמצעות ידו. בתגובה קמה חברת המועצה ורטון ודרשה מפלג להתנצל בפני עוזרת ראש העיר. לאחר מכן פלג אכן התנצל בפני העוזרת – התמונה מדברת בעד עצמה.

פלג מסר בתגובה הערב ל"כל העיר": "לורה היא חברה במועצה והיא מצביעה במועצה נגד הקואליציה, היא לא נותנת לאנשים להתבטא. היה נושא של שמות בסילוואן – היא דיברה ממושכות ואף אחד לא הפריע לה. בשלב שאריה קינג קיבל את רשות הדיבור היא נכנסה לו כל הזמן לדברים, הפריעה לו לדבר, עומדת וצועקת מעל הראש שלי, כי היא יושבת לידי. אמרתי את מה שאמרתי וביקשתי ממנה שתהיה בשקט כי ניתן לו זכות הדיבור. אני מאוד מצר על הדברים ומתנצל. כשאני אומר משהו שאני לא צריך להגיד אין לי בושה להתנצל, אולי הייתי צריך לשבת בשקט ולספוג את הצעקות שלה שהתחילו עוד קודם בהנהלה.  לגופו של עניין: אריה חבר שלי וזכותי להגן על זכות הדיבור שלו. היא לא צריכה לעמוד ולצרוח ולהפריע לו לדבר".

בפלג מוסיף ומציין כי "בנוגע לאירוע השני: ניגשה אלי העוזרת של ראש העיר, שהיא ידידה שלי ויש בינינו יחסי ידידות וחברות אמיתיים. יש בינינו שיתופי פעולה. היא באה אלי מאחורנית ללחוש לי משהו ובאופן אינסטנטקטיבי דחפתי לה את היד. מיד אחר כך ניגשתי והתנצלתי בפניה והיא הבינה אותי, זה כל הסיפור".



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

הדברים נאמרו במהלך דיון שנערך בישיבת המועצה על שמות הרחובות החדשים בסילוואן שניתנו על שם רבנים.





עוזרת ראש העיר וסגן ראש העיר אלידע פלג - רגע ההתנצלות (צילום: שלומי הלר)

עוזרת ראש העיר וסגן ראש העיר אלידע פלג – רגע ההתנצלות (צילום: שלומי הלר)


אין זו הפעם הראשונה שבה נרשמת התנהגות מבישה של פלג. כפי שפורסם ב"כל העיר" בישיבת המועצה לפני שלושה חודשים  פלג התבטא באופן סקסיסטי, כאשר גם בתגובה שמסר ל"כל העיר" הוא הודה כי התבטא כך, וציין כי מדובר במסגרת חופש הביטוי: "זכותי לומר שאני מעדיף להקת מעודדות על פני להקת מעודדים", אמר פלג ל"כל העיר", "שכן הן לדעתי יותר מעניינות", ואף לא התנצל על דבריו וטען כי "אין כאן שום שוביניזם או סקסיזם".


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דוד

    איזה איש דוחה וגס רוח..
    ככה הוא התנהג גם בישיבה אחרת של העירייה שבה הייתי לא מזמן

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר