אלישע פלג, עינב בר כהן (צילומים: פרטי, ראובן קפוצינסקי)
אלישע פלג, עינב בר כהן (צילומים: פרטי, ראובן קפוצינסקי)

אלישע פלג לא חוזר בו מההתבטאות הסקסיסטית; אומר ל"כל העיר": לדעתי מעודדות יותר מעניינות ממעודדים

סגן ראש העיר אלישע פלג לא מתנצל על דבריו הסקסיסטיים שהשמיע בישיבת מועצת עיריית ירושלים כלפי חברת המועצה עינב בר כהן, ואומר ל"כל העיר": "ברור שלא פגעתי בחברת המועצה הרגישה איתה אני משרת במילואים; אין כאן שום שוביניזם או סקסיזם"; בר כהן: "סגן ראש העיר מתגלה שוב במלוא עליבותו וביחסו המזלזל והירוד כלפי נשים"

פורסם בתאריך: 2.4.19 17:34

"ברור שלא פגעתי בחברת המועצה הרגישה איתה אני משרת במילואים", כך אומר סגן ראש העיר אלישע פלג (הליכוד) היום, שלישי, ל"כל העיר" בתגובה להתבטאות הסקסיסטית שהשמיע בישיבת מועצת העיר לפני יומיים. "וכמובן שבמסגרת חופש הביטוי זכותי לומר שאני מעדיף להקת מעודדות על פני להקת מעודדים, שכן הן לדעתי יותר מעניינות. אין כאן שום שוביניזם או סקסיזם והניסיון לייחס לי התנהגות שכזו, אין לה אחיזה במציאות ומהווה ניסיון לניצול ציני של 'זעקת הקוזאק הנגזל'.אני דוחה על הסף כל פרשנות לייחס לי את הנטען על ידי מנהיגת להקת מעודדים מפירי חוק וסדר".

סגן ראש העיר פלג, כפי שפורסם ב"כל העיר", התבטא באופן סקסיסטי כלפי חברת מועצת העירייה עינב בר כהן (התעוררות) בפורום ישיבת מועצת עיריית ירושלים ביום ראשון השבוע, לאחר שאמר לה: "אולי במקום להקת מעודדים תביאו להקת מעודדות, שיהיה יותר מעניין".

פלג ממשיך ואומר ל"כל העיר" כי "לא התייחסתי אליה באופן אישי. אלו המילים המדויקות שאמרתי: 'אולי במקום להקת מעודדים תביאו להקת מעודדות שיהיה יותר מעניין'. היא דחפה עצמה לתוך האמירה שלי. אני לא מתכוון להתנצל, זו דעתי ואני תומך בה".



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

עוד מוסיף פלג: "מתחילת הקדנציה הנוכחית חברי רשימת התעוררות מבזים את ישיבות מועצת העירייה ומפריעים בשיטתיות לקיום דיונים והחלטות לטובת העיר ירושלים ותושביה, בכך שמביאים להקות מעודדים תומכי רשימתם, שמרעישים בצעקות ובמחיאות כפיים לאחר כל משפט של נציגיהם במועצה. ראש העיר מגלה סובלנות אדירה להתנהגותם הפרחחית ולא מגרש אותם מהאולם, כפי שנהגו קודמיו. ההתנהגות המבישה והכוחנית הזו, החוזרת על עצמה בכל ישיבה והמעשית בהנהגתו של ראש הסיעה והמבוישת שמעודדת את הפרת הסדר ושנבוכה ממשפט כזה או אחר, אבל עומדת בראש חבורת המתפרעים, היא שראויה לכל גינוי".

בר כהן מוסרת הערב בתגובה לדבריו של פלג: "אין לי מה להתייחס לתגובתו של סגן ראש העיר, בה הוא מתגלה שוב במלוא עליבותו וביחסו המזלזל והירוד כלפי נשים. עצוב שבשנת 2019 כך מדבר קצין בכיר בצה"ל ונבחר ציבור, זו תעודת עניות למדינת ישראל ולעיר. חמור יותר הוא שראש העיר, שנאם, באותו יום בכנס להעצמה נשית, מגבה את דבריו, ולא מונע את התנהלותו המבזה והמביכה, ואף התנהל כך בעצמו במהלך ישיבת המועצה. כל שהיה על ראש העיר ועליו לעשות הוא רק להתנצל, אך גם את זה הם מתקשים לעשות".



מוקדם יותר היום פנתה עמותת כ"ן (כח נשים לקידום מנהיגות בישראל) לראש העיר משה ליאון בבקשה להתנצלות פומבית. "הערות אלה אינן ראויות ואין להן מקום בשנת 2019", כך כותבות ד"ר מזל שאול, מנכ"לית עמותת כ"ן ומיכל יודין, יו"ר עמותת כ"ן. במכתב מודגש כי "הפגיעה בחברת המועצה עינב בר כהן היא פגיעה בכל נבחרות הציבור באשר הן. לאור זאת ולאור זה שאנו רואות בך שותף פוטנציאלי ודוגמא ומופת לשאר ראשי הערים, כראש עיר בירה בארץ, אחנו פונות אליך ומקוות שתמצא לנכון להתנצל באופן פומבי ולהעביר מסר לחברת המועצה, עינב בר כהן, ובאמצעותה לשאר נבחרות הציבור".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר