יעקב גולדשטיין (צילום: פרטי)
יעקב גולדשטיין (צילום: פרטי)

למרות הרישיון לרוכלות: פקחי העירייה החרימו בליל שבת את דוכן הנקניקיות המיתולוגי שפועל בכיכר ציון

למעלה מ-20 שנה שיעקב גולדשטיין מפעיל בלילות שישי את דוכן הנקניקיות שלו בסמוך לכיכר ציון. בשישי האחרון הגיעו פקחי העירייה והחרימו לו את העגלה. גולדשטיין ל"כל העיר": "יש היום אנשים בעירייה שלא משלימים עם זה שאני עובד בלילות שישי"

פורסם בתאריך: 1.7.19 09:10

ליל שישי האחרון, פקחי עיריית ירושלים מגיעים לאזור כיכר ציון ומבקשים להחרים את דוכן הנקניקיות המיתולוגי שפועל באותו המקום כבר למעלה משני עשורים. בעלי הדוכן, יעקב גולדשטיין, מבהיר בשיחה עם "כל העיר" כי יש לו רישיון להפעלת הדוכן עד לסוף שנת 2019. את הפקחים, כך מסתבר, זה לא בדיוק עניין.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

"כמו בכל שבוע, העובד שלי שם את עגלת הנקניקיות בשעה 1:00 בלילה במיקום הקבוע ליד המשביר לצרכן", משחזר גולדשטיין בפני "כל העיר" את מאורעות ליל שישי האחרון. "פתאום הגיעו שלושה פקחים בלבוש אזרחי ואמרו שאין לי רישיון. הצגתי בפניהם את הרישיון שיש לי, אבל הם לא ויתרו. הם הרימו כמה טלפונים והביאו גם את המשטרה ואז הודיעו לי שלוקחים לי את העגלה. כמובן שסירבתי. יש לי רישיון. אמרתי להם תנו לי דוח ושהם לא יכולים לקחת את העגלה כי היא רכושי הפרטי. הפקחים כנראה לא רצו שאגיע לבית המשפט עם דוח כספי ובמקום נתנו לי דוח החרמה".




יש לך מושג מדוע הם הגיעו אליך?
"אני חושב שזה קשור לעבודה בלילות שישי. בשבוע שעבר הגיע לדוכן בחור דתי אחד והתחיל להתעמת איתו. פתאום, שבוע לאחר מכן, מגיעים אלי פקחים וטוענים שאסור לי לעבוד בשבתות. כבר 20 שנה אני עובד באותו המקום עם העגלה בלילות שישי. ברישיון לא כתוב שאסור לי לעבוד בשבת. אני די בטוח שמישהו שלח אלי את הפקחים. זה נראה שהדתיים שולטים בעירייה".


הרישיון להפעלת דוכן הנקניקיות


גולדשטיין ממשיך ומציין כי "בתקופה של ניר ברקת כראש העיר אף אחד לא אמר לי כלום. הדברים השתנו וכנראה שיש היום אנשים בעירייה שלא משלימים עם זה שאני עובד בלילות שישי. אבל למה שאני לא אעבוד בלילות שישי? לא כתוב ברישיון שאסור לי לעבוד ואני גם מוכר נקניקיות לא נעליים או ביגוד. אני מוכר אוכל ואני לא מבין למה לוקחים לי את הפרנסה. אני כבר 20 שנה באותו מקום ובאותם ימים, ועכשיו פתאום החליטו להתנכל לי".

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "בביקורת שבוצעה על ידי אגף האכיפה בליל שבת נראה רוכל שמכר נקניקיות באמצעות יחידת גריל. אישור הרישיון שניתן הוא עבור עגלה, דבר המהווה הפרה של תנאי הרישיון. הרוכל שעבד במקום לא היה בעל רישיון הרוכלות. בנסיבות אלו העגלה עם יחידת הגריל הוחרמה".

בתגובה לדברי העירייה, מציין גולדשטיין כי "זה פשוט מגוחך. בהתאם להוראות האגף לקידום עסקים, במסמך מגבלות שניתן לי נכתב במפורש כי לאחר הבישול ישמרו הנקניקיות על פלטת גריל מחוממת, כך שהטמפרטורה שלהן לא תפחת מ-65 מעלות. אני לא מבין מה הם רוצים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דני

    שיתבע את העירייה ואת הפקח באופן אישי גם.
    עירייה שמתמנהגת כמו ארגון פשיעה.
    לא ברור לי למה השוטר לא מעיף לעאזאל את הפקח משם ברגע שראה שיש רישיון עזק.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר