הרכבת הקלה ברחוב יפו. צילום: אוריה תדמור
הרכבת הקלה (צילום: אוריה תדמור)

החל מהשבוע: מכונות כרטוס משודרגות ברכבת הקלה

בהמשך לתלונות על תקלות בכרטוס ולדוח החמור של מבקר המדינה על תפקוד הרכבת הקלה: סיטיפס שדרגה את מערך מכונות הכרטוס - החל מהשבוע הבא ניתן יהיה לרכוש בצורה מהירה יותר הסדרי נסיעה ו"ערך צבור"

פורסם בתאריך: 9.7.19 10:16

בשורה לנוסעים ברכבת הקלה בירושלים: מכונות הכרטוס לאורך התוואי שודרגו והחל מהשבוע הבא יהיה ניתן לרכוש בצורה מהירה הסדרי נסיעה ולראשונה גם "ערך צבור".

המכונות שודרגו בעקבות תלונות רבות שנרשמו על תקלות ותפקוד לקוי של מכונות הכרטוס. בין השאר, כפי שפורסם ב"כל העיר", במכונות הכרטוס לא היה ניתן להטעין את כרטיס הרב קו ב"ערך צבור", אלא רק כרטיסיות. כזכור, לפני ארבעה חודשים פרסם מבקר המדינה דוח חריף נגד תפקוד הרכבת בירושלים – לצד התלונות על צפיפות, תדירות נמוכה והפחתת רכבות בשעות השיא, צוין כי יש לבצע פעולות לשדרוג ולשיפור ממשק מכונות הכרטוס. כעת, לאחר השדרוג ניתן יהיה לרכוש במכונות המשודרגות גם הסדרי נסיעה אחרים.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בסיטיפס מציינים כי "בעקבות ביצוע ההתאמות והשדרוג שביצעה החברה למכונות יחד עם משרד התחבורה, החל מהשבוע ניתן יהיה לרכוש את הסדר הנסיעות הארצי 'ערך צבור' גם בעמדות הרכבת הקלה ובמרכז השירות של סיטיפס. עד היום ניתן היה להשתמש ב'ערך צבור' במהלך הנסיעה ברכבת הקלה בלבד, ללא אפשרות רכישה במכונות".

בנוסף, בעקבות השדרוג ושיפור ממשק המשתמש, נוסעים אשר ירכשו כרטיסי נסיעה יוכלו לבצע זאת על ידי לחיצה אחת בלבד במכונות הכרטיסים, דבר אשר יקצר משמעותית את תהליך הרכישה.

ירון רביד, מנכ"ל סיטיפס הרכבת הקלה בירושלים מוסר כי "הפעולות החדשות שניתן כעת לבצע במכונות הרכבת הקלה, ביניהן גם רכישת הסדר הערך הצבור, מתאפשרות במסגרת התאמה שביצענו יחד עם משרד התחבורה במכונות הכרטוס ברכבת. ביצענו שדרוג רחב לממשקי המשתמשים, ואף שיפצנו ושדרגנו את מרכז השירות של החברה ומערכות השירות לטובת הנוסעים והיכולת לרכוש הסדרי נסיעות בקלות, נוחות ובמהירות".

רביד מוסיף ומציין: "אנו גאים לציין שמונה שנים של פעילות הרכבת בעיר, ולהסיע כ-170 אלף נוסעים מדי יום ברחבי ירושלים. אנו נמשיך לפעול כל העת במטרה לתת שירות טוב ויעיל לכלל הנוסעים ולציבור בירושלים".



כמו כן, בסיטיפס מעדכנים כי על פי החלטת משרד התחבורה ובמקביל לשדרוג הממשקים, מעתה לא ימכרו יותר כרטיסיות נסיעה גם בעמדות הרכבת הקלה והטענת כרטיסי הרב קו תבוצע באמצעות חוזי הערך הצבור. בנוסף, השימוש בכרטיס נסיעה חד פעמי מנייר, המאפשר נסיעה בודדת ללא אפשרות למעבר בין קרונות, רכבות ואוטובוסים, יהיה תקף ליום הרכישה בלבד. בחברה מדגישים כי כרטיסיות וכרטיסי נייר שנרכשו בעבר טרם שינוי הממשקים יכובדו במלואם ברכבת הקלה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר