גארי גרודסקי (צילום: פרטי)
גארי גרודסקי (צילום: פרטי)

התקווה האולימפית נמצאת בירושלים: עזרו לשחיין המבטיח גארי בן ה-16.5 להגשים את החלום

ביום חמישי, 18.7, יתקיים בימקא אירוע התרמה למימון המשך לימודיו של השחיין הירושלמי המחונן גארי גרודסקי בארה"ב. יעד הגיוס: 40,000 שקלים. ד"ר אלעד שפיצר, ממארגני האירוע: "השאיפה שלנו שירושלמי ייצג אותנו באולימפיאדה, ושיהפוך לשחיין בעל שם עולמי"

פורסם בתאריך: 11.7.19 09:42

עוזרים לגארי להגשים את החלום: ביום חמישי הבא, 18.7, החל משעה 16:30 יתקיים אירוע התרמה בימק"א ירושלים – מרכז תרבות וספורט, ברחוב דוד המלך 26, למען השחיין הירושלמי המבטיח גארי גרודסקי בן ה-16.5. שמטרתו גיוס כספים עבור נסיעתו של גרודסקי לארה"ב על מנת לאפשר לו שנת לימודים נוספת בתיכון 'בולס' – הידוע כמוסד להכשרת שחיינים אמריקאים אולימפיים – משם יצאו 13 שחיינים עם מדליה אולימפית.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

גרודסקי הינו שחיין מחונן מקבוצת "ירושלים רבתי", שזכה בכמה מדליות באליפויות ישראל, ויש לו חלום לייצג את ישראל במשחקים האולימפיים. קבוצה של ירושלמים ארגנה עבורו אירוע התרמה למימון המשך לימודיו בתיכון בארה"ב.  סכום היעד הוא: 40,000 שקלים.

"בני משפחתו של גארי הם עולים חדשים- ישנים מברית המועצות, שהשקיעו את כל כספם בשביל שיהיה שחיין אולימפי", מספר ל"כל העיר" ד"ר אלעד שפיצר, אורתופד מנתח מומחה באבחון ובטיפול בפציעות ספורט, ממארגני אירוע ההתרמה. "אנחנו עוזרים לו לגייס 12,000 דולר שחסרים לו לשנה השנייה בלימודים בחו"ל. כרגע, גארי בארץ על מנת לייצג את ירושלים בתחרות שחייה, ואנו מנצלים את ההזדמנות ומארגנים אירוע התרמה שיכלול צלמים והרצאות שלי ושל עוד שני מומחים בהתנדבות מלאה שיעסקו בתחום השחייה. האירוע יתקיים בימק"א, ויתחיל בשעה 16:30. בנוסף, תהיה הזמנות לפגוש את גארי ולצפות בו שוחה בתחרות מול שחיינים אחרים".

"מדובר בשחיין מאוד רציני, יש לו פוטנציאל הצלחה עצום", ממשיך ואומר ד"ר שפיצר. "פנינו למשרד התרבות והספורט והוא קיבל סכומי תמיכה סמליים , בנוסף על מנת לממש את חלומו קיבל תרומות מיהודים נדבנים בארה"ב שהאמינו בו והוא גם חי על מלגות. המחייה בארה"ב יקרה מאוד ואנו רוצים מאוד לעזור לו לארגן את הסכום שהוא צריך, על שימשיך להגשים את עצמו. יש עמותה של 'ירושלים רבתי' שתחתיה כל קבוצות השחייה. פשוט צריך לתרום לעמותה ולציין שזה בשביל השחיין גארי גרודסקי".

השאיפה שלנו שירושלמי, מבירת ישראל ייצג אותנו באולימפיאדה בתחום השחייה, ושיהפוך לשחיין בעל שם עולמי".

לפרטים נוספים על האירוע ניתן ליצור קשר:

קישור לאתר האינטרנט: https://garygroud.com/
אנדרי ביאלסקי – 050-4321419
מרכז הספורט ימק"א – 02-5686960
לתרומות:
בנק הפועלים, סניף – 694, חשבון – 318000, פירוט העברה – עבור גארי.
ניתן לתרום דרך האתר האמריקאי: www.gofundme.com


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר