הילי עומר (צילום: פרטי)
הילי עומר (צילום: פרטי)

עצוב מאוד: בתום מאבק ארוך במחלת הסרטן – הילי עומר בת ה-23 ממעלה אדומים נפטרה

הילי (תהילה) עומר לוי, בת ה-23 ממעלה אדומים, נפטרה הבוקר, שני, בגרמניה, שם היא עברה בחודש האחרון טיפול ניסיוני במטרה לנצח את הסרטן האלים שתקף אותה: "השארת לבבות שבורים וגעגוע אחד ענק"

פורסם בתאריך: 15.7.19 15:08

סוף עצוב מאוד: הילי (תהילה) עומר לוי, ממעלה אדומים, שחלתה בסרטן אלים ונאבקה על חייה, נפטרה הבוקר, שני, בגרמניה. בת 23 במותה. הילי ז"ל, שהיתה בסכנת חיים, שהתה בחודש האחרון בגרמניה, שם היא עברה טיפול ניסיוני.

בחודש האחרון התגייסו חבריה וכאלה שאף לא הכירו אותה במטרה לממן את הטיפול שלה בגרמניה – בחודש הבא אף היה מתוכנן להתקיים ערב התרמה להמשך הטיפולים.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

הילי עומר לוי ז"ל אובחנה כחולת סרטן לפני כשנתיים, ולאחר תקופה לא פשוטה וטיפולים כימותרפיה רבים היא החלימה מהמחלה. אך כחודשיים לאחר החלמתה, הסרטן חזר בפעם השנייה באופן אלים ביותר. כאשר הטיפול היחידי התאפשר בגרמניה ועלותו, כאמור, יקרה מאוד. משפחתה פתחה קבוצת פייסבוק על מנת לגייס תרומות עבור הטיפול היקר שלו הילי ז"ל היתה זקוקה בגרמניה. להפצת מבצע גיוס התרומות הבהול נרתמו מפורסמים בהם הזמרים רגב הוד ופאר טסי והג'ודוקא שגיא מוקי.



חבריה ספדו לה הבוקר: "נלחמת היטב, נלחמת במחלה, נלחמת בכאב, נלחמת בפחדים, נלחמת בעצב…היית השראה לכולנו, עם החיוך הזוהר שלך שמאיר את החדר ואת הלב של כל מי שפגש אותך, גם כשהיה קשה. את עכשיו חופשיה. לנצח תהיי בלבי", כתבה אחת מחברותיה של הילי ז"ל.



אחווה סיטבון, שהכירה את הילי: "ילדה שלי, לוחמת גיבורה. אני מסרבת לעכל שהעולם איבד אוצר כמוך. כאילו כבתה השמש,הירח והכוכבים וכל מקורות האור שקיימים. את היית שם בכולם, אור אחד גדול, חיוך שלא נגמר. איך תמיד אמרת לי שהכל בקטנה ושלסרט הזה יש סוף אחד בלבד והוא טוב. זהו התעייפת, אחרי שנתת את כל כולך ונלחמת כמו וונדרוומן אמיתית, משאירה אבק לזו שעל המסכים. נוחי לך ילדה, השארת פה לבבות שבורים וגעגוע אחד ענק שלא יחלוף לעולם. לנצח ילווה אותי החיוך הזה שלך, האופטימיות, השמחה החיבוק וההילה שלך. אוהבת אותך כל כך. בבקשה תבואי לבקר בחלומות. יהי זכרך ברוך".

מועד הלוויה טרם נקבע.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר