שניים מהחשודים מובלים להארכת מעצר על ידי משטרת קפריסין (צילום: YIANNIS KOURTOGLOU רויטרס)
שניים מהחשודים מובלים להארכת מעצר על ידי משטרת קפריסין (צילום: YIANNIS KOURTOGLOU רויטרס)

אביו של אחד העצורים הירושלמים בקפריסין: "אנחנו מקווים בעזרת השם לצאת מפה ממש בקרוב"

פרשת האונס הקבוצתי באיה נפה - אביו של אחד העצורים הירושלמים מתאר בשיחה עם "כל העיר": "ימים לא קלים; הילדים של כולנו בחרדות של ממש, הם מפחדים"

פורסם בתאריך: 25.7.19 15:23

"אנחנו כבר למעלה משבוע פה, אנחנו כל היום סביב זה, אנחנו לא בעבודה, השארנו ילדים בבית. ימים לא קלים", כך מתאר השבוע בשיחה עם "כל העיר" אביו של אחד העצורים הירושלמים בפרשת החשד לאונס בקפריסין. "ההורים מוטרדים ומבינים שזה לא הולך להסתיים כל כך מהר".

"אנחנו מקווים בעזרת השם לצאת מפה ממש בקרוב ושכולם יחזרו הביתה. יש כאלה שברור להם – כמוני, שהילד שלהם לא היה שם, אז הם יותר רגועים ואופטימיים, אבל אחרים אומרים 'אנחנו לא יודעים מה יהיה עם זה'. והילדים של כולנו בחרדות של ממש, הם מפחדים".



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

כידוע, ביום רביעי שעבר, נעצרו באיה נאפה שבקפריסין 12 צעירים ישראלים בחשד לאונס קבוצתי, שביצעו בתיירת בריטית בת 19, במהלך הלילה שבין שלישי לרביעי שעבר. ביום חמישי שעבר נערך דיון להארכת מעצרם של 12 הישראלים, אז התברר ש-9 מהם קטינים מתחת לגיל 18. בית המשפט בקפריסין האריך את מעצרם ב-8 ימים. ההורים מחכים כעת לתוצאות הדי.אנ.איי, שלפיהן ככל הנראה יחליט בית המשפט האם לשחרר חלק מהחשודים בתנאים מגבילים.

"הסיפור הזה נפל עלינו בבום. עזבנו את הכל והגענו לאיה נאפה", כך סיפר אותו אבא בתחילת השבוע ל"כל העיר", "יש פה קבוצה של הורים מירושלים, כולם עזבו את העבודה, שכרו עורך דין והוציאו כספים. אנחנו לחוצים, יש פה אנשים על סף שבירה. אנחנו מחכים כעת לתוצאות בדיקות הדי.אן.איי ואיכון הטלפונים. זה לוקח זמן. נראה שגם הקפריסאים לא מבינים מאיפה נפל עליהם הסיפור הזה. לזכותם ייאמר שהם מאפשרים לנו להיכנס לבתי המעצר, לראות את הילדים, לתת להם אוכל כשר ועוד".

האב הוסיף וסיפר כי בנו וחבריו "נסעו לטיול של אחרי תיכון. הם אמרו שהם נוסעים קצת ליהנות ולבזבז כסף. אבל ההורים צריכים לדעת שהמקום הזה, איה נאפה, לא משהו בכלל. אסור להורים לאפשר לילדים להגיע לפה. אם הייתי מגיע לפה לפני, לא הייתי מסכים לבן שלי לבוא. המסר שלי להורים הוא שיש מקומות טובים בארץ".



עורכי הדין של הצעירים הישראלים וכן בני משפחה שנסעו לאחר המעצר לקפריסין דוחים את הטענות לאונס, כשחלקם אף טוענים כי ילדיהם לא היו כלל בחדר המלון בזמן האירוע.

כפי שפורסם בחדשות 12 – במסמך הארכת המעצר נכתב כי "בשלב מסוים החשוד מס' 1 הזמין את חבריו להיכנס לחדר, אז נכנסו לחדר 12 אנשים ונעמדו מסביב למיטה". עוד נכתב כי בשלב מסוים החשוד אחז ברגלי התיירת, שלבסוף הצליחה לברוח מהחדר עירומה. בנוסף צוין שהמתלוננת דיווחה כי חלק מהחשודים צילמו את האונס בטלפונים הניידים שלהם.



תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. חן

    לא מבין אך רוצים להחזיר אנסים בחזרה לישראל גועל נפש גם בתור הורה לאנס לא הייתי מסכים לכך עדייף לרצוח ולא לאנוס מחלה בת מחלה שירקבו שם וירחיבו לכם את הישבנים בכלא המפנק … חינוך של מזרחים בטח כורדים או מרוקאקיםימח שמם ..

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר