חלק מהחשודים מובאים להארכת מעצר בשבוע שעבר (צילום:YIANNIS KOURTOGLOU/רויטרס)
חלק מהחשודים מובאים להארכת מעצר בשבוע שעבר (צילום:YIANNIS KOURTOGLOU/רויטרס)

אביו של אחד העצורים הירושלמים בקפריסין: "אנחנו לחוצים, יש פה אנשים על סף שבירה"

בין 12 העצורים בפרשת החשד לאונס באיה נאפה, קבוצת צעירים ירושלמים. אביו של אחד העצורים בשיחה עם "כל העיר": "אנחנו מחכים כעת לתוצאות בדיקות הדי.אן.איי ואיכון הטלפונים"

פורסם בתאריך: 22.7.19 16:53

"הסיפור הזה נפל עלינו בבום. עזבנו את הכל והגענו לאיה נאפה", כך סיפר אתמול בערב (ראשון) בשיחה עם "כל העיר" אביו של אחד העצורים הירושלמים בפרשת החשד לאונס בקפריסין."יש פה קבוצה של הורים מירושלים, כולם עזבו את העבודה, שכרו עורך דין והוציאו כספים. אנחנו לחוצים, יש פה אנשים על סף שבירה".

האב, תושב העיר כאמור, מוסיף ואומר כי "אנחנו מחכים כעת לתוצאות בדיקות הדי.אן.איי ואיכון הטלפונים. זה לוקח זמן. נראה שגם הקפריסאים לא מבינים מאיפה נפל עליהם הסיפור הזה. לזכותם ייאמר שהם מאפשרים לנו להיכנס לבתי המעצר, לראות את הילדים, לתת להם אוכל כשר ועוד".



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

כידוע, ביום רביעי שעבר, 17.7, נעצרו בקפריסין 12 צעירים ישראלים בגילאי 19-16 בחשד לאונס צעירה בריטית בת 19 בבית מלון באיה נאפה. יום למחרת הוארך מעצרם של הצעירים ב-8 ימים, שבהם כך נמסר ממשטרת קפריסין לתקשורת הישראלית, ייערכו בדיקות שונות ויאספו ראיות. בתקשורת הישראלית צוטטו גורמים במשטרה הקפריסאית כי אם יתברר מהבדיקות שמי מבין הצעירים אינו קשור לאירוע, הוא ישוחרר עוד לפני שיסתיימו 8 ימי הארכת המעצר.



האב הירושלמי נאחז בדברים הללו ואומר ל"כל העיר": "הילד שלי כבר מהרגע הראשון אמר לי שהוא לא עשה כלום, שהוא לא היה עם הבחורה ושהוא ישן בחדר אחר. הוא אמר לי, 'נראה לך שאני אוריד בגדים ליד החבר'ה? אפשר לראות בטלפון שלי שהסתובבתי וצילמתי את עצמי באותו הזמן'. לקחו פה גם ילדים שלא קשורים לכל זה".



האב מוסיף ואומר ל"כל העיר" כי "הבן שלי והחברים שלו נסעו לטיול של אחרי תיכון. הם אמרו שהם נוסעים קצת ליהנות ולבזבז כסף. אבל ההורים צריכים לדעת שהמקום הזה, איה נאפה, לא משהו בכלל. אסור להורים לאפשר לילדים להגיע לפה. אם הייתי מגיע לפה לפני, לא הייתי מסכים לבן שלי לבוא. המסר שלי להורים הוא שיש מספיק מקומות טובים בארץ".

איפה עומדת החקירה כרגע?
"אנחנו לא יודעים יותר מדי. בשלב זה, לפי מה שאני יודע, לא חקרו את הבן שלי שוב. ממתינים לתוצאות הבדיקות. לפי מה שהבנתי, חוקרים רק את מי שהודה שהוא היה עם הצעירה בהסכמה. הבן שלי לא היה איתה בכלל".

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", פרשת החשד לאונס בקפריסין מעוררת עניין מיוחד בקרב בכירים בעיריית ירושלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. פלפטין

    למה ילדים בני 16 נמצאים בחו"ל לבד?????
    איזה הורים חסרי אחריות! לתת לבוגרי כיתה י לצאת לבד לחו"ל, השתגעתם ???? למה האונס הזה הפתיע את ההורים שנותנים לילדים ללכת למסיבות כאלה בחו"ל, כי אותי זה לא הפתיע.

  2. מאיר

    אנסו בכיף אבל צריכים אוכל כשר….בהמות מרושעות. לסרס אותם ולכלוא לכל החיים עם עבודת פרך!!!

  3. ירושלמי לשעבר

    כמה לא מחובר לעצמו, אבא שמתלונן על מה שעובר עליו,כאשר בנו הרס, כניראה, את נשמתה של בחורה.

  4. משיח

    אוכל כשר… איזה מדליק. שימו לב בפריסין הכיפה לא עושה רושם על שופטים.

  5. אני

    חחח. אנסים (לכאורה) אבל הכי חשוב זה אוכל כשר. ושלא ישכחו את הכיפה. אבל בעצם, בקפריסין לכיפת הקסם אין השפעה כמו בישראל. בישראל מי שחובש כיפה הוא אוטומטית צדיק טהור

  6. אייל

    מה אתם כבר יודעים, איך בדיוק ומי בדיוק עשה מה, ומה הנסיבות.
    עם שופטים כמוכם ( לכאורה ) מי צריך משפט, נשאל אתכם בפעם הבאה…

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    צעירים חזרו בשלום צודקים באמת שמחים ליראות אותכם מרגש אחרי שבוע יום קשה תודה לעם ישראל על תפילות דאגה הכול יגמר בלי כלום רועי

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר