כוכבית היצקלמז המטפלת החשודה בהתעללות (צילום: מתוך פייסבוק)
כוכבית היצקלמז -המטפלת החשודה בהתעללות (צילום: מתוך פייסבוק)

הוארך מעצרה של המטפלת מגילה שחשודה בהתעללות

בית משפט השלום בירושלים האריך בפעם השנייה את מעצרה של כוכבית היצקלמז, המטפלת שחשודה בהתעללות בפעוטות בגילה. מעצרה הוארך עד ליום רביעי, 31.7.19

פורסם בתאריך: 28.7.19 11:35

מעצרה של כוכבית היצקלמז, המטפלת משכונת גילה שחשודה בהתעללות בפעוטות, הוארך בפעם השנייה הבוקר, ראשון. מעצרה של היצקלמז הוארך עד ליום רביעי, 31.7.19

בית משפט השלום בירושלים נעתר לבקשת המשטרה, והאריך את מעצרה של היצקלמז. "החשודה נעצרה במסגרת חקירת המשטרה בה חשודה בעבירות של התעללות בחסר ישע על ידי אחראי ותקיפת וגרימת חבלה של ממש של חסר ישע על ידי אחראי", נמסר מהמשטרה, "החקירה נמשכת".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


היצקלמז נעצרה ביום שני שעבר על ידי משטרת ירושלים בחשד להתעללות בפעוטות בתוך הפעוטון שפתחה בביתה. היא חשודה בעשרה מקרים – המטפלת נעצרה בעקבות פרסום בחדשות 13 על תלונות שהוגשו נגדה למשטרה. לפי החשד היצקלמז טלטלה תינוק כבן שנה, ובכך גרמה לאשפוזו – התינוק סובל מפגיעה מוחית. בית המשפט המחוזי בירושלים התיר לפרסם את שמה של היצקלמז ביום רביעי.

יש לציין כי בעבר המטפלת נחקרה במשטרה, אך התלונות נגדה נסגרו מחוסר ראיות. כעת, בעקבות תלונה חדשה שהוגשה נגד המטפלת בגין טלטול של הפעוט – נפתחה החקירה מחדש. כמו כן, המשטרה בודקת מחדש את התלונות הקודמות שהוגשו נגד היצקלמז.

עו"ד אלעד שאול, שמייצג ארבע זוגות הורים בפרשה, מסר בין השאר בשבוע שעבר ל"כל העיר": "ההורים ימשיכו לשתף פעולה עם משטרת ישראל, להביע את עמדתם באומץ רב ולא יירתעו מניסיונותיה הנפסדים של כוכבית היצקלמז להסיט את תשומת הלב מחומרת החשדות המיוחסים לה – תוך שהיא מנסה להטיל עליהם אימה באמצעות תלונות שווא וטענות כזב – מבין כותלי בית המעצר".

עו"ד עמית בר-טוב, שמייצג את היצקלמז, אמר בין היתר ל"כל העיר" בשבוע שעבר כי "מרשתי מכחישה שהיא ביצעה כל עבירה כנגד הקטינים; מרשתי חפה מפשע. לא רק שלא היה ולא נברא, היא חוברה לפוליגרף ויצאה דוברת אמת. המדינה הולכת ומשחזרת את כל התלונות מחדש, וככל שאני יודע מלבד התלונות של ההורים, אין שום ראיה כנגדה. צריך לשאול מי ארגן את ההורים, מי הגיש את התלונות? אני מקווה מאוד שהמשטרה תחקור את זה".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ככל שזה נראה, בלי קשר למטפלת זו או אחרת.
    כנראה שקיימת שחיקה בטיפול בילדים או קשישים.
    מורים מקבלים שנת שבתון ובצדק, כי עבודה עם ילדים שוחקת.
    למטפלות אין שנת שבתון, הן נשחקות עד למצב בו הן עושות דברים שלא יעשו.
    רואים את זה בטיפול בקשישים.
    חובה לעשות חוק שבתון לכל המטפלות.
    שבתון שבו הן תצאנה להשתלמויות והדרכות.

    אני לא מדבר על שבתון של שנה, אלא על השתלמויות והדרכות תקופתיות כדי לנתק את הלחץ בעבודה , להתאורר , זה צ"ל לפחות פעמייים בשנה וזה צריך להיום בחוק.

  2. מרכזית

    חמש שנים כרמל עובדת וההתעללות החלה כבר מהנה הראשונה לא רוצה לומר מהימים או מהחודש הראשון נכון שוחק אבל יש גם סוג שטירוף להתעללות זו לא הסיבה להתעללות פשוט טירוף ושיגאה להתנהגות של חסרי ישע .
    לדעתי יהיה עוד מעט מחלקה בכלא רק לסייעות ומטפלות שסרחו

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר