קיץ במעלה אדומים צילום: עיריית מעלה אדומים)
קיץ במעלה אדומים צילום: עיריית מעלה אדומים)

מעלה אדומים: קיץ גדוש בפעילויות לבני הנוער

מסיבות רחוב, מופעים, מחנות של תנועות נוער והופעה חינמית של סטטיק ובן אל תבורי

פורסם בתאריך: 2.7.17 09:37

החופש הגדול של בני הנוער כבר בעיצומו ובעירייה מבטיחים כי צפוי קיץ לוהט וגדוש באירועים ומסיבות, בהן גם מסיבות רחוב בימי שישי בצהריים ברחבת בית העירייה והקניון.

בנוסף, בעוד כשבועיים וחצי, בין ה־18.7 ל־20.7, יתקיימו בפארק הנוער מגוון פעילויות ומופעים, שהכניסה אליהם, כך מדגישים בעירייה, חופשית וללא תשלום.

 

בנוסף, מועדון “המטרו” יארח במהלך החופש הגדול שלל אירועים במחירים מוזלים. כך תוכלו ליהנות ממופעי סטנדאפ, מסיבות ומגוון סדנאות במחיר של 10 שקלים בלבד; הקאנטרי העירוני יערוך מסיבות בריכה בעלות של 15 שקל.

זאת ועוד, בעירייה מציינים כי במהלך החופש מגרשי הספורט ברחבי העיר יהיו מוארים עד השעה 2:00, אך מציינים גם כי אולם הספורט במצפה נבו יהיה פתוח לקהל הרחב רק בימים ראשון ורביעי. כמו כן, יתקיימו שלושה טורנירי סטריט בול, שלוש אליפויות קט רגל, אליפות שחייה ושלל אירועי ספורט נוספים.

גם השנה ייצאו בני הנוער למגוון פעילויות התנדבות, בהן: התנדבות בבית החולים שערי צדק, בעמותת שכן טוב, בעמותת עידן, בבית החולים הוד עמל ובמשתלת בית הצייר. כמו כן, יום מיוחד של ניקוי חופים ייערך במסגרת ההתנדבות, ובו ינקו בני הנוער את אחד מחופי הארץ.

במהלך הקיץ ייערך גם שבוע אהבת חינם, ערב הידברות, אירוע התרמה של תנועת הנוער עזרא ושבת משותפת לדתיים וחילוניים, במטרה להפגיש את המגזרים ולקרב ביניהם.

את אירועי הקיץ תחתום הופעה של הצמד הלוהט ביותר כיום בישראל, סטטיק ובן אל תבורי, שיגיעו ביום האחרון לחופש הגדול, ה־31.8, לפארק הנוער, כשגם ההופעה הזו הינה חינמית.

“הכנו תכנית קיץ שהיא ייחודית למעלה אדומים בכך שהיא משלבת פעילויות של התנדבות ותרומה לקהילה לצד בילוי, מופעים ואטרקציות”, אומר בגאווה סגן ומ”מ ראש העיר גיא יפרח ומוסיף ש”החשיבה היתה לשלב מעורבות חברתית, תרומה לקהילה, פנאי ותוכן ערכי, ואני שמח שהצלחנו. התוכנית נותנת מענה לכל תקופת הקיץ, כך שכמעט מדי ערב יש לבני הנוער היכן לבלות, והכל במחירים מסובסדים מאוד או אפילו ללא עלות כלל”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר